Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Maar mijn auto uitlenen aan iemand anders is naar hemelvaart er ook niet bij(behalve mien va). Uitgeleend aan een scoutingleidster die geen gevoel heeft met oude auto's, lostrappen met koude motor, auto verzuipen, in de versnelling rammen. En die heb ik haarfijn uitgelegd dat het niet de bedoeling was.
Regel 1: Volvo 340,360,343,345 moet je met respect behandelen
Regel 2: Doe je dat niet, ga fietsen
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;181485 schreef : jazeker laat ik er wel anderen in rijden, als ik ze maar ken.
Mijn vader mag 'm gebruiken wanneer hij maar wil (alleen doet 'ie dat nooit), broer Stefan kan er goed mee overweg en m'n moeder redt zich d'r ook wel mee
"vreemdelingen" komen niet achter het stuur, da's wel een ding dat zeker is
Ik heb met jouw 345 gereden :f
En ik leen mijn auto alleen uit als ik er zelf naast zit. Hij is goed verzekerd dus geen probleem.
Maar dat is dan ook een vervangbare auto, geen oldtimer/klassieker/youngtimer.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Lucluc;181541 schreef : Ik vind het vooral leuk als mensen zeggen: goh, een oude auto, daar zul je wel veel problemen mee hebben....
Als ze daar bij mij mee aankomen vertel ik ze over een 'zeker' clublid dat elke week de nodige kilometers maakt in zijn 360 op gas...
Even inhakend op wie mag er in mijn auto rijden, ehhhh Anjo was de laatste die er in gereden heeft, dat zou in de toekomst misschien nog wel eens iemand anders kunnen zijn die ik net zoveel vertrouw.
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Best grappig eigenlijk, want ik ben uit mn vrienden groep de gene die de oudste auto's rijd en tegerlijkertijd de minste pech heeft. Nu wil ik niks verheerlijken, maar een Saab 9-3 uit 2001 met 185k km op de teller incl. onderhoudshistorie ter waarde van 3500-4000...das toch nie normaal!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik heb ook een 1997 945 LPT gehad, maar die heb ik samen met een vriend voor weinig gekocht, opgeknapt en (helaas voor te weinig) weer verkocht. Die heb ik ook voor dat doeleind aangeschaft en nooit als "mijn auto" gezien.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
), broer Stefan kan er goed mee overweg en m'n moeder redt zich d'r ook wel mee