Thread zonder onderwerp :D
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Inderdaad heel vervelend, ergste vind ik nog dat we net tot de conclusie kwamen dat ze het linker portier ook hebben beschadigd
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
over biologische/milieuvriendelijke hydrauliek olie, TROEP! in Duitsland maakt het steeds meer opmars naast de gebruikelijke superieure roetfilters etc. maar t is een raar goedje; je hebt speciale filters, o-ringen en slangen nodig omdat het spul anders invreet. de coating aan de binnenkant van de tank is op de agressiviteit van de olie aangepast. en bovendien wordt de olie instabiel bij een hogere bedrijfstemperatuur waarbij het de hydrauliekpomp kan vernielen, laten we het er ook maar op houden dat je dat spul absoluut niet over je handen/armen moet krijgen... maar ach. als de olie zelf maar "milieuvriendelijk" is
- V300 register
- Verbannen
-
Even iets heel anders, ik ben nu officieel een nerd. Ik heb namelijk een 'goof' doorgegeven aan IMDB, en die is geplaatst! Hahahaha. Check. Het gaat over de film Hereafter en de set speelt zich af in 2005.
Anachronisms: Just after the underground explosion a third generation Volvo V70 English police car is standing outside the metro station. However, this car was unveiled by Volvo on 2 February 2007.
- V300 register
- Verbannen
-
Even iets heel anders, ik ben nu officieel een nerd. Ik heb namelijk een 'goof' doorgegeven aan IMDB, en die is geplaatst! Hahahaha. Check. Het gaat over de film Hereafter en de set speelt zich af in 2005.
Anachronisms: Just after the underground explosion a third generation Volvo V70 English police car is standing outside the metro station. However, this car was unveiled by Volvo on 2 February 2007.
- V300 register
- Verbannen
-
Laten we ons concentreren op het leuke deel van deze post:Kevin;180313 schreef : Het karten was in ieder geval leuk, toch 4e geworden
(...)
Waar hebben jullie gekart Kevin? De Uithof?
Leuk baantje, met die brug en 270gr bocht: Brug over, op het hoogste punt beginnen met insturen: onderstuur onderstuur onderstuur BONK onderaan de brug OVERSTUUUUUURRRRRR!!!!!!:worship:
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Misschien dat we na de vakantie gaan ijskarten.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Wel gaaf dat de mensen van IMDB dit geplaatst hebben bij de betreffende film!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-