Thread zonder onderwerp :D
- J. Ruiter
- Verbannen
-
daar weet ik alles van als ex trabant rijder..Lucluc;159118 schreef : Dat durfden ze in de DDR niet eens meer te maken.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Niels;159117 schreef : LOL! De 'jeugd van tegenwoordig' rent gillend weg voor een handchoke en jij verzuipt een injectiemotor.
Dat er geen beveiliging tegen doorstarten op die startmotor zit trouwens. Of denk ik nu te modern?
Ja daar stond ik dus ook even van te kijken :no_comment:
Beveiliging tegen doorstarten; geen idee. Ik word altijd al afgeleid door die stortvloed aan controlelampjes die gaan branden tijdens starten...
@ Chris: nee, ik ga zaterdag al. Zondag mag ik nog even fijn gaan zitten blokken voor m'n tentamens...
- Mark Smeets
- Moderator
-
slb_340;159124 schreef : Tegenwoordig vind ik Volvo niet zo modern meer. Diesels van Ford, niet eens op elk model een start/stop systeem.
Enkel op veiligheid is Volvo wel innovatief.
Dit klopte tot voor kort! Volvo heeft inmiddels zijn eigen dieselmotor (2 liter 5 cylinder onderandere) en deze zijn zowel qua vermogen als uitstoot een stuk beter. Zoek maar eens op S60 D3.
Maar ik geeft toe dat Volvo erg lang heeft achter gelopen qua techniek, mede door de ford diesels, maar ook op benzine gebied (te grote motorinhoud / te weinig vermogen / te veel uitstoot).
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Bij ons klapt de internetverbinding er direct uit zodra we de douche aanzetten...? :wtf: Dit is al erg lang het geval, maar we hebben sinds kort die link pas gelegd. Wat kan dat nu zijn?
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

Die boiler en het modem zitten zover uit elkaar als mogelijk is... vandaar dat ik de link niet kan leggen. Het gebeurt inderdaad ook als ik heet water in de keuken pak.
Heel veel stroom gebruikt hij niet bij het tappen van heet water. Als de verwarming aanslaat verbruikt hij meer, want dan verbruikt de pomp ook stroom. D?n heb ik er geen last van.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Overigens valt internet echt weg of valt je draadloze verbinding weg?