Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
Dutchie;158747 schreef : Als je op de snelweg rijdt (dit betreft voornamelijk voor nachtelijke ritten ) en ze gooien eieren op je voorruit (!!!), zetten de meeste mensen hun ruitenwissers en sproeier in werking.
Gebruik echter geen ruitenwisser en/of water maar rij gewoon verder door tot dat je op een veilige locatie kunt stoppen. Indien je n.l. eieren met water mengt, wordt het een melkachtig substantie en zie je helemaal niets meer! Je bent of wordt dan gedwongen om te stoppen en zo wordt je dan het slachtoffer van een roofoverval. De handlangers van de eierengooiers rijden nl. vlak achter je. Dit is de nieuwste techniek die wordt gebruikt door de slimme criminelen.
Stop op een veilige plaats zodat je veilig de eieren met een papieren zakdoek of tissue kunt verwijderen.
Verspreid dit bericht op zo groot mogelijke schaal.
Succes!
Namens:
Regiopolitie Brabant Zuid-Oost,
Bureau Valkenswaard,
Waalreseweg 5, 5554 HA Valkenswaard
Ik twijfel een beetje of dit echt een politiebericht is. Vind het nogal knullig en niet-professioneel geschreven, maar goed. Stel dat het waar is, dan zijn jullie bij deze gewaarschuwd! :yeah:
Dit is een nepbericht, ik heb hem laatst al ergens gezien.
Op het internet circuleren filmpjes waarin bovenstaande getest wordt, maar met ruitensproeier en wissen werkt het gewoon prima. Lekker broodje aap verhaal dus.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Dutchie;158778 schreef : Ow, subtiel hoeft van mij niet, hoor. Gewoon die kerel onder een viaduct zetten, en een stuk of wat stoeptegels naar beneden flikkeren :crazy1:
Kevin;158779 schreef : 7x een poging tot doodslag ten lasten leggen! Plus schade verhalen. Je zou die tegel !@#^&* door je voorruit krijgen!
Onder "subtiel" versta ik in dezen ook iets met stoeptegels en in donkere gaatjes schuiven hoor
- V300 register
- Verbannen
-
setsunakaede;158838 schreef : Onder "subtiel" versta ik in dezen ook iets met stoeptegels en in donkere gaatjes schuiven hoor
maar ik probeerde het nog een beetje politiek correct te houden
Oh, nee, dan begrijpen we mekaar uitstekend
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik gelukkig nog niet, maar dat komt vast nog wel...Niels;158719 schreef : Ja, het psychologische dal waar je als 300-rijder wel eens in terecht komt... ik ken het wel
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
daarom mis ik de rode glt nog steeds..wat was dat een superbak om me te rijden..Jos360;158892 schreef : Maar die 360 kan ik toch niet loslaten. Het heeft gewoon iets, het groeit aan je
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
:nono::nono::nono:Vermilion;158889 schreef : Zullen we een weekje van auto ruilen jeroen?
- V300 register
- Verbannen
-