Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-10-2010 18:18 #851180
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D
Als je op de snelweg rijdt (dit betreft voornamelijk voor nachtelijke ritten ) en ze gooien eieren op je voorruit (!!!), zetten de meeste mensen hun ruitenwissers en sproeier in werking.
Gebruik echter geen ruitenwisser en/of water maar rij gewoon verder door tot dat je op een veilige locatie kunt stoppen. Indien je n.l. eieren met water mengt, wordt het een melkachtig substantie en zie je helemaal niets meer! Je bent of wordt dan gedwongen om te stoppen en zo wordt je dan het slachtoffer van een roofoverval. De handlangers van de eierengooiers rijden nl. vlak achter je. Dit is de nieuwste techniek die wordt gebruikt door de slimme criminelen.
Stop op een veilige plaats zodat je veilig de eieren met een papieren zakdoek of tissue kunt verwijderen.
Verspreid dit bericht op zo groot mogelijke schaal.
Succes!
Namens:
Regiopolitie Brabant Zuid-Oost,
Bureau Valkenswaard,
Waalreseweg 5, 5554 HA Valkenswaard
Ik twijfel een beetje of dit echt een politiebericht is. Vind het nogal knullig en niet-professioneel geschreven, maar goed. Stel dat het waar is, dan zijn jullie bij deze gewaarschuwd! :yeah:
Gebruik echter geen ruitenwisser en/of water maar rij gewoon verder door tot dat je op een veilige locatie kunt stoppen. Indien je n.l. eieren met water mengt, wordt het een melkachtig substantie en zie je helemaal niets meer! Je bent of wordt dan gedwongen om te stoppen en zo wordt je dan het slachtoffer van een roofoverval. De handlangers van de eierengooiers rijden nl. vlak achter je. Dit is de nieuwste techniek die wordt gebruikt door de slimme criminelen.
Stop op een veilige plaats zodat je veilig de eieren met een papieren zakdoek of tissue kunt verwijderen.
Verspreid dit bericht op zo groot mogelijke schaal.
Succes!
Namens:
Regiopolitie Brabant Zuid-Oost,
Bureau Valkenswaard,
Waalreseweg 5, 5554 HA Valkenswaard
Ik twijfel een beetje of dit echt een politiebericht is. Vind het nogal knullig en niet-professioneel geschreven, maar goed. Stel dat het waar is, dan zijn jullie bij deze gewaarschuwd! :yeah:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-10-2010 18:44 #851190
door V300 register
Slimme criminele gooien niet met eieren volgens mij
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-10-2010 18:53 #851191
door V300 register
Volgens mij was het ooit andersom trouwens, en werden criminelen met eieren bekogeld. Waar gaat het toch heen met deze wereld... :no_comment:
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-10-2010 20:27 #851197
door V300 register
Toevallig stond er vanmiddag een opa op zijn fiets op een viaduct over de snelweg te kijken. Toen ik hem zag staan dacht ik aan de tijd dat ik bij iedereen op een viaduct angstvallig keek of ze geen stoeptegel in hun handen hadden. Toen dacht ik ook dat ik soortgelijke berichten allang niet meer gehoord had.
Blijkbaar worden mensen zieker en zieker.
Blijkbaar worden mensen zieker en zieker.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-10-2010 22:55 #851207
door V300 register
ow, maar daar let ik dus gewoon altijd nog steeds even hard op. Wat dat betreft is dat het eerste waar je naar kijkt als er mensen op een viaduct staan... Dat het niet meer een 'rage' is op dit moment wil niet zeggen dat het nooit meer gebeurt...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-10-2010 22:59 #851208
door V300 register
Inderdaad, ik kijk ook altijd extra uit. Sommige mensen halen echt zieke dingen uit
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-10-2010 23:00 #851209
door V300 register
Het gebeurt waarschijnlijk al sinds er snelwegen zijn met viaducten erboven. Ik was als kind eens op een open dag bij een schadeherstelbedrijf, waar een auto stond met een deuk alsof er een grote betonnen voetbal op het dak was gekledderd. Ook het gevolg van zo'n grapjurk. Dat het in het nieuws is geweest (en nu nog regelmatig) was omdat er een dode was gevallen. 't Heeft schijnbaar niet bij iedereen de ogen geopend:
www.nu.nl/binnenland/2362241/man-gooit-stoeptegels-a12.html
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-10-2010 23:03 #851210
door V300 register
wat een dropknuppel zeg. Ik hoop dat ze hem op een subtiele doch indringende manier aan het verstand brengen dat dit soort "grappen" toch niet op prijs worden gesteld.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-10-2010 23:04 #851211
door V300 register
Ow, subtiel hoeft van mij niet, hoor. Gewoon die kerel onder een viaduct zetten, en een stuk of wat stoeptegels naar beneden flikkeren :crazy1:
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-10-2010 23:12 #851212
door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Thread zonder onderwerp :D
7x een poging tot doodslag ten lasten leggen! Plus schade verhalen. Je zou die tegel !@#^&* door je voorruit krijgen!
Moderators: Mark Smeets