Thread zonder onderwerp :D
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Mien moeders zit in de plaatselijke politiek en ik heb interesse in zulke stukken.
Altijd leuk om te zien wat men van plan is met de omgeving en kernen, helemaal als starter.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
ZwerverRoodbaard;157976 schreef : p
@JL
Wat doe jij dan eigenlijk precies of mag jij ook bezig met de Ontwerp-Structuurvisie Oude IJsselstreek 2025?
Ach, leuk! Valt helemaal binnen mijn toekomstige straatje als aankomend planoloog
Volgend jaar mag ik stage gaan doen, misschien ga ik het wel proberen in Oude IJsselstreek, hier liggen toch mijn wortels
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Lucluc;158031 schreef : Leuke werkplek!
Ken je de streektaal al?
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
EDIT: ik kreeg vandaag wel de brief van de belastingdienst dat ik voor mijn daily vanaf 15 januari a.s. geen wegenbelasting meer hoef te betalen. Scheelt toch weer 90 euro in de maand! Daar kan ik weer 4 keer van tanken!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
*nieuw onverklaarbaar malheur treedt op*
"FFFFFFFFUUUUUUUUUU... KRENG!!"
En toch stug door blijven rijden. Zijn we dan eigenlijk masochisten of wat? :humor:
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;158713 schreef : Vandaag heb ik zo'n dag dat ik even geen zin meer heb in de 300-serie. Stuurt zwaar, traag, ouwe troep, medeweggebruikers die altijd denken dat je niet harder dan 30 kan, alles zit even tegen. Normaal gesproken ben ik zo tevreden, zeker over de opknapper waar ik nu in rij. Dipje?
Herkenbaar hoor! Soms heb ik ook gewoon ff een dag dat ik liever een wat nieuwere auto zou willen rijden. Ik moet ook zeggen dat je met zo'n 300 niet echt indruk maakt, helaas ook niet bij vrouwen :no_comment: Wat dat betreft zou ik wel een iets mooiere, sportieve auto willen. Zoiets als dit:
- Mark Smeets
- Moderator
-