Thread zonder onderwerp :D
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Kevin;150804 schreef : Wij hebben vroeger 2x een 240 station gehad. Later een hele kale spierwitte 740. Zat niks te veel op, daar kon je pas veel in kwijt!
En toch heeft de 240 de grootste laadruimte van alle Volvo's, daarna de 740 en daarna de 940.
Ik heb ooit eens een lijstje op internet daarvan gezien...
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
edit: hier is de lijst
volvo 240 1200-2151 l
volvo 740 992-2120 l
volvo 940 992-1705 l
volvo v90 992-1702 l
volvo 850 960-1580 l
volvo v702 485-1641 l
volvo v703 540-??. l
- V300 register
- Verbannen
-
volvo freak;150802 schreef : zo'n 240 station zijn echte ruimte monsters..
Alleen de 7 wint het van ze, maar verder weet ik ook geen grotere station.
Edit: ik zie de lijst net, toch heb ik meer in de 7 gekregen dan in de 2. Zal vast door de vorm komen.
- V300 register
- Verbannen
-
Denk dat de V70's en 960 / V90's het in dat opzicht veel goedmaken ivm de niveauregeling.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
nu.nl schreef : VEENENDAAL - Een 17-jarige jongen uit Veenendaal heeft in de nacht van dinsdag op woensdag de auto van zijn moeder geleend en daarmee een ravage in een voortuin aangericht. Dat meldde de politie woensdag.
De joyrider pakte daarvoor de auto van zijn moeder die niet thuis was.
Het zogeheten driften, waarbij de bestuurder een auto gecontroleerd zijwaarts door de bocht laat glijden, ging de jonge autocoureur in eerste instantie goed af.
Bij de tweede poging reed hij op de Munikkenweg in zijn woonplaats dwars door een voortuin waarbij hij alle bomen en struiken vernielde. Een kentekenplaat bleef achter in de tuin waardoor de politie de dader gemakkelijk kon achterhalen.
Zou z'n moeder soms een V300 hebben?
- V300 register
- Verbannen
-
huysmans;150877 schreef : Die niveaumaten zijn ook vaak al vervangen. 600 of 200 euro voor een set dempers, mensen kiezen al snel voor de goedkope optie. (Ik moet ze nog eens terug plaatsen, kwam met normale dempers) Overigens hebben die nivomaten ook een beperkt gewicht wat ze aan kunnen en ze dragen al een deel van het gewicht van de koets. (Het rijdt wel heerlijk)
Ja dat klopt, het rijdt geweldig maar je wil ze niet kapot hebben. Vervangen = Blut!
- V300 register
- Verbannen
-
punkazz;151048 schreef : Het zogeheten driften, waarbij de bestuurder een auto gecontroleerd zijwaarts door de bocht laat glijden, ging de jonge autocoureur in eerste instantie goed af.
Tsja dat staat natuurlijk heel interessant, dat de telex weet uit te leggen aan de neeschuddende lezer wat driften is, maar ik zou niet verbaasd zijn als het hier ging om handrembochtjes in zijn moeders Alto :+