Thread zonder onderwerp :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-03-2010 12:04 #820859 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D

Stefan;137255 schreef : Op Autoweek .nl kwam ik een interessant stukje tegen over de V 340/360. Hoewel de beste man wel een 360 heeft afgetrapt in het verleden, is hij zeer positief over dit Hollandse product. In de commentaren worden zelfs vergelijkingen met een Alfa Romeo 33 gemaakt...

Dit is echt heel toevallig. De buurman van mijn zus heeft de diesel van mijn zus meegehad naar zijn werk, zijn werk zit naast de redactie van de Autoweek. Koplampwissers....de schrijver heeft dus gewoon de auto van m'n zus gespot!!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-03-2010 12:18 #820860 door V300 register
Nieteens zo'n heel beroerd artikeltje, men lijkt het karakter van de 300 toch wel wat te gaan waarderen zo onderhand.

Ze verwijzen daar (in de reacties) ook naar een ongeluk op dinsdag op de A13 met een Volvo 300, dat ziet er idd niet prettig uit :-/

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
12-03-2010 13:10 #820863 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Thread zonder onderwerp :D

Wouter76;137291 schreef : Je zou er toch bijna 's nachts voor wakker blijven om ze op heterdaad te kunnen betrappen.

Hier in het dorp is inprincipe nooit wat te doen, behalve 1 keer in het jaar op het voetbalveld een groot tentfeest, wat dan het hele weekend duurt. Nadat na de eerste avond weer eens de spiegel ernaast hing, is mijn pa de volgende avond tot 5 uur 's morgens (!) buiten blijven staan. Wat hij toen allemaal gezien heeft... Mensen die hun 'grote behoefte' in tuinen zitten te doen, tegen voordeuren staat te pissen, etc....
Onze buren hebben een vrij grote heg, en daarachter stond mijn pa. En op een gegeven moment komt een vent aan; 'ff pissen' en met dat hij zijn gulp open doet en voor zich kijkt, kijkt hij mijn pa recht in de ogen aan.. 'maar niet hier' :grr:
'Maar niet hier' zegt tie, en is hij verder gelopen en 2 huizen verder in de tuin gaan pissen.

Het is gewoon schandalig dat mensen tegenwoordig totaal geen respect hebben voor de spullen van andere mensen. Zo had deze week nog een oude man het lef om zijn hond in onze tuin te laten zeiken, terwijl ik net naar buiten was gelopen om iets in de kofferbak van de 360 te leggen en hij had gezien dat ik daar woonde. Heb hem dus ook gewaarschuwd dat hij de volgende keer een emmer water over zijn pens krijgt. De emmer staat al gevuld klaar, ik hoop dat hij nog eens langs durft te komen :)

In elk geval zonde van je 360 Luc! Ik heb hem, vorig jaar bij het dafmuseum gezien, en het is echt een hele gave wagen!

punkazz;137298 schreef : Dit is echt heel toevallig. De buurman van mijn zus heeft de diesel van mijn zus meegehad naar zijn werk, zijn werk zit naast de redactie van de Autoweek. Koplampwissers....de schrijver heeft dus gewoon de auto van m'n zus gespot!!

Hey dat is wel super vet! Precies het uitzonderlijke geval wat ik beschreef, mistlampgaten (volens mij zelfs mistlampen bij die auto?) en toch geen 360.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-03-2010 13:19 #820864 door V300 register
Dat heb ik ook maar ff in de comments gezet.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
12-03-2010 13:39 #820866 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Thread zonder onderwerp :D
Die Jilger lijkt me een echte liefhebber! Zie zijn post aldaar:

Grappig dat dit artikel juist deze week verschijnt. Komende zaterdag ga ik mijn Volvo 360 proberen te wekken uit een hele lange slaap (sinds 2004).
Deze zomer moet het ouwe beest een caravan gaan trekken door Engeland. Overigens is dat iets wat een 360 heel goed kan. In 1985 was het in Engeland zelfs de Towcar of the year....
Qua prestaties en betrouwbaarheid zijn een 340 en een 360 trouwens niet met elkaar te vergelijken. De 360 is wat dat betreft stukken beter dan de 340, hoewel ook die prima rijdt en veel comfort biedt.

Zo te zien is hij ook bekend met het forum, maar zie helaas geen showroom topic :(
Hopelijk laat hij hier ook wat van zich horen!

Laatste activiteit: 01-01-1970? Forum foutje? :humor:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-03-2010 13:46 #820867 door V300 register
Nee dat is geen foutje, dat is "het jaar 0" van de PHP programmeertaal.
Dus dat iemand "sinds het jaar 0" niet meer ingelogd is betekent feitelijk dat er geen geldige datum bekend is.

Met andere woorden, sinds we van Discus 4 naar vBulletin zijn overgegaan (was dat 2007?) is ie niet meer ingelogd geweest.
Jilger is overigens in het begin ook V3C clublid geweest.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-03-2010 13:53 #820868 door V300 register
Bekende naam ja! Maar dat de 360 veel beter is dan een 340??? Da's wel overdreven.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-03-2010 13:58 #820869 door V300 register
hij heeft het over prestaties en betrouwbaarheid.

de brandstof verbruiks prestaties zijn inderdaad niet goed te vergelijken :+

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-03-2010 14:59 #820871 door V300 register
Als je de carburateurperikelen bij een 340 meetelt dan klopt 't wel ja.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-03-2010 21:35 #820996 door V300 register
FEEST FEEST FEEST! MIJN HUIS IS VERKOCHT!yeehaa!yeehaa!yeehaa!yeehaa!yeehaa!yeehaa!yeehaa!yeehaa!yeehaa!yeehaa!

Eindelijk terug naar Utrecht verhuizen :halo::yummie::w00t:

Moderators: Mark Smeets