Thread zonder onderwerp :D
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
15-03-2010 10:23 #821156
door Wouter Borsje
Zoiets zei ik ook nadat ze bij me hadden geprobeerd in te breken via het balkon in het vorige huis, de fase van de 230V op die deurklink als ik er niet ben...
Vonden de agenten die kwamen om de aangifte op te nemen nog niet zo'n slecht plan ook.
Dit soort dingen (iemand die ongevraagd met z'n jatten aan jouw spullen zit) word ik echt pislink van.
@J-L: Ik hoop echt voor je dat ze jouw aangifte serieus nemen en dat er bijvoorbeeld in de buurt gepatrouileerd gaat worden oid, dit zal vast ook wel bij andere auto's gebeuren bij jou in de straat.
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Thread zonder onderwerp :D
De auto voortaan onder 380 zetten....
Zoiets zei ik ook nadat ze bij me hadden geprobeerd in te breken via het balkon in het vorige huis, de fase van de 230V op die deurklink als ik er niet ben...
Vonden de agenten die kwamen om de aangifte op te nemen nog niet zo'n slecht plan ook.
Dit soort dingen (iemand die ongevraagd met z'n jatten aan jouw spullen zit) word ik echt pislink van.
@J-L: Ik hoop echt voor je dat ze jouw aangifte serieus nemen en dat er bijvoorbeeld in de buurt gepatrouileerd gaat worden oid, dit zal vast ook wel bij andere auto's gebeuren bij jou in de straat.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
15-03-2010 10:33 #821158
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D
Ja, daarom ook aangifte. Ik denk dat het dezelfde persoon is, die weet hoe makkelijk je een 300-serie open krijgt. De politie is altijd wel aanwezig, maar ze kunnen natuurlijk niet alles voorkomen. De verslaafdenopvang zit op 100 meter bij mij vandaan, dus je bent geneigd te denken dat daar een verband tussen is. Schade valt wel mee, maar het is gewoon geen fijn idee dat iemand in jouw auto is geweest.
Ik zag trouwens laatst dat de Saab van een buurtgenoot ook losse draadjes had op de plek waar een radio hoort te zitten.
Ik zag trouwens laatst dat de Saab van een buurtgenoot ook losse draadjes had op de plek waar een radio hoort te zitten.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-03-2010 10:36 #821160
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Thread zonder onderwerp :D
Camera's plaatsen. Zo'n verslaafdenopvang en al het andere grut wat daar rondspookt heeft extra aandacht en begeleiding nodig en soms een moment van rust op het politiebureau. Dus help die mensen en laat de gemeente camera's plaatsen.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-03-2010 10:37 #821161
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Thread zonder onderwerp :D
Dit zou voor mij al lang reden genoeg zijn om te verhuizen... Je weet helaas op voorhand al dat dit niet zo snel zal verbeteren... Ik ben erg blij dat mijn auto op een parkeerplaats staat waar eigenlijk niemand wat te zoeken heeft die niet in de omliggende huizen woont...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
15-03-2010 10:42 #821162
door V300 register
...Behalve 1x in het jaar, als de complete parkeerplaats overvallen wordt door een stel idioten in oude vierkante bakken, die je vakkundig van een adequate hoeveelheid vleesch en bier af willen helpen :w00t:yeehaa!:w00t:
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-03-2010 10:47 #821164
door Jeroen van Bodegom
Inderdaad, maar die lui vertrouw ik wel... De 12e en 13e Juni is het weer zover! :w00t:
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-03-2010 10:58 #821166
door E. van Oostveen
Ha, Jeroen Vind je het leuk om hiervoor in de volgende Volvoice een smakelijke oproep te doen, die alle clubleden aanspreekt. Dan kun je gelijk aanmeld- en andere nuttige gegevens (aanvliegroute, parkeerplek, etc..)vermelden.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-03-2010 11:01 #821167
door Jeroen van Bodegom
Lijkt me prima! Wat is de deadline?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
15-03-2010 11:14 #821169
door V300 register
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat er momenteel weer hard aan een volvoice gewerkt wordt... dusseh, deadline: gisteren ofzo ![:D :D]()
(maar ik vermoed dat er vast nog wel een plaatsje is voor zulk goed nieuws
)

(maar ik vermoed dat er vast nog wel een plaatsje is voor zulk goed nieuws
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-03-2010 11:15 #821170
door E. van Oostveen
Zie Volvoice 37. Natuurlijk mag je al eerder info op de evenementenkalender plaatsen. Lijkt me ook goed om te organiseren dat mensen die uit het verre oosten, noorden of zuid-oosten komen samen kunnen reizen. Dit zouden ze bij de aanmelding kunnen aangeven; "geen bezwaar tegen mee reizen clublid". Ik of iemand anders kan dit dan verder organiseren.
Moderators: Mark Smeets