Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
Wouter76;137099 schreef : Ah ok, dat het ongeacht de kleur transparant moest blijven had ik begrepen maar dan heb ik de informatie op de site van Sikkens verkeerd gelezen denk ik.
Mocht me toch nog wat te binnen schieten laat ik het even weten.
ik heb inmiddels via de lokale muziekwinkel contact gelegd met een importeur van blaasinstrumenten, die hebben de betreffende lak in ieder geval op voorraad in de kleur waarin de meeste blaasinstrumenten gelakt zijn (de 'standaard' diepgele goudkleur)
De vraag is nu of ik het rechtstreeks bij hun kan kopen of dat het via de muziekwinkel moet lopen.
edit iig een grote stap voorwaarts omdat het in ieder geval precies het type lak is wat ik zocht. (je moet het namelijk 'afbakken' in de oven, en dan wordt het heel hard en duurzaam + top glans)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Nu ben ik alleen wel heel nieuwsgierig geworden waar je deze lak voor wilt gaan gebruiken.
- V300 register
- Verbannen
-
slingers, delen van behuizingen, etc
alles wat van messing of brons gemaakt is en mooi moet glimmen eigenlijk.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
een 360 en 340 kun je van voren wel onderscheiden, door de mistlampgaten.
Zijn deze wel aanwezig, dan is het een 360 of een 340 diesel, maar die komen zo weinig voor dat je stilletjes mag aannemen dat het een 2.0 is.
Leuk verhaal, jammer van de auto natuurlijk. Zou die 'achteraf gemonteerde verbruiksmeter' een tripcomputer geweest zijn? Of toch gewoon een eco meter? Maar die geeft geen verbruik weer...?
Toen ik 'dik bebumperde' las dacht ik heel even dat ze een auto met bodykit aan gort hadden gereden
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
elpee;137261 schreef : en als de roostertjes niet vervangen zijn door dichte
Niet die in de bumper, dat is het verschil tussen vario (met roosters) en handbak (zonder roosters). Maar handbak eigenaren zetten nog best vaak de open roosters erin.
Ik bedoelde de 2 gaten in de voorbalk
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;137260 schreef : Leuk verhaal, jammer van de auto natuurlijk.
Dat was in een tijd dat er nog redelijk wat 360's rondreden...
- Mark Smeets
- Moderator
-
Stefan;137265 schreef : Dat was in een tijd dat er nog redelijk wat 360's rondreden...
Blijft het jammer om een exemplaar van een oud omaatje daarvoor te nemen. Meestal zijn die nog heel netjes. Ook toen waren er al slechtere exemplaren