Thread zonder onderwerp :D

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
14-01-2009 23:36 #750621 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Thread zonder onderwerp :D

BramJ;84397 schreef : Ik dacht al dat ik je pas eens zag lopen van het station naar de TU, nu weet ik het vrijwel zeker :P

Zeg niet dat je ook op de TUe zit? :)
Volgende keer wel ff hoi zeggen :P

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-01-2009 23:58 #750629 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D

AvdAkker;84298 schreef : oh, heb er al een paar hardstyle plaatjes tussen gezet hoor, en geen klachten gehad van clubleden die hun lidmaatschap op wilden zeggen:+

nou, maar dat kan altijd nog komen natuurlijk :nono:
hoef je tegenwoordig echt niet veel meer voor te doen
:lol:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-01-2009 00:42 #750634 door V300 register

volvo freak;84375 schreef : haha,ik ben ook gabber geweest,strak met mijjn nike,bomber jack met nl vlaggetje..trainingsbroek..man wat een tijd..

Ik was vroegah skater of alto (Nirvana, duh), maar ik luisterde daarvoor ook al naar acidhouse (naast Metallica & Guns N Roses, huh?!). Enkele klassiekers: Speedy J - Pull Over , DHS - House Of God , Human Resource - Dominator , Westbam - Mayday en noem alle Turn Up The Bass klassiekers maar op uit 1991 en 1992, toen Nirvana in m'n leven kwam was het echter snel voorbij met dit genre. Ik bedenk me opeens dat ik toen hooguit een jaar of 10 was, hoe kwam ik erop om hier naar te luisteren?! Aahhh. Maar wie kent ze niet? Ik zie ze nog zo liggen bij de bibliotheek, waar je ze kon huren (en thuis op cassette kopi?ren):

Ik ben laatst nog per ongeluk op een gabberfeest beland: op het programma stond drum n bass, maar halverwege de avond werd het keihard knallen en opeens stond iedereen te hakken. Was eventjes leuk...eventjes.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-01-2009 01:09 #750638 door V300 register

v0lv0freak;84373 schreef : Nouwja, er hangt nogal een 'negatieve sfeer' rondom die groep.
Maar Anjo en ik bewijzen toch wel dat er ook 'normale' mensen (voor zover je Volvo 300-liefhebbers normaal kunt noemen:D) naar luisteren..

Ik heb ook nooit zoiets gehad dat ik erbij wilde horen, gewoon omdat het meestal mensen uit een zeer laag milieu zijn die je ziet...

Ik heb wel een tijdje een bommerjack willen hebben, gewoon omdat die er cool uitzien! En dan met de tekst: bass moe je nie hore, maar voeluh!! :worship: (oowk nie geslaag voor die inboergoering :nono:)
Maar die dingen zijn me gewoon veel te warm :p Ik heb nu nog de zomerjas aan (ik noem het een winterjas:P) en in het voor en najaar heb ik een extra dunne jas, en in de zomer uitteraard geen jas :y:

Ghe
Een ouwe klassiekert "uit mijn tijd": JIIEEEHAAAA van Diss Reaction
[youtube]uH5NMe379e8[/youtube]
Geweldig nummer, eerste track van CD1, Thunderdome 9.
(hier nog zo'n ouwe l*l die vroegah gabberde, ik heb idd ook een aussie gehad maar niet vaak aangehad, en ik loop nog steeds af en toe op Nikes, gewoon omdat het lekker loopt... En ja, ik heb dus wel een bomber, met die ID&T Wizzard achterop. Oh ja, en te veel thunderdome CD's, waaronder het absolute dieptepunt: Thunderdome, the christmas edition. yeehaa!

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
15-01-2009 01:13 #750639 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Thread zonder onderwerp :D

punkazz;84416 schreef : Ik bedenk me opeens dat ik toen hooguit een jaar of 10 was, hoe kwam ik erop om hier naar te luisteren?!

Haha zo bedacht ik me later, dat mijn allereerste cd die ik van opa en oma bij mijn stereo kreeg voor mijn communie, een hardcore cd was :humor: Ik was toen 8!

Wel van dat 'softe' gedoe uit de jaren 90 (1998).
Maar een titel als: hardcore, we love u, liegt er niet om natuurlijk :D

Dankjewel opa en oma! :lol:

EDIT heb de cd gevonden, enkele tracks:
Sash - Encore une Fois
critical mass happy generation
Onderstaandnummer heb ik als klein kind helemaal grijs gedraaid, heerlijk nummer:
Flamman & Abraxas - Good To Go
En deze ook:
GABBER PIET - love u hardcore

De cd heet trouwens: let yourself go!
Wat ook nog een liedjes is dat op diezelfde cd staat ;)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-01-2009 01:18 #750641 door V300 register
STeven: Dominator is inderdaad ook een geweldig nummer, hoewel ik zelf het origineel ietwat soft vind... Ik vind de '96 versie wel lekker, en pas geleden hoorde ik een nog een tikje hardere versie, klonk ook niet verkeerd.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-01-2009 09:33 #750650 door V300 register

v0lv0freak;84403 schreef : Zeg niet dat je ook op de TUe zit? :)
Volgende keer wel ff hoi zeggen :P

nee, ik studeer er niet, maar ben wel regelmatig te vinden in de Kennispoort (die ronde toren) aangezien ik daar werk

mijn GLT is nu wel te vinden op de parkeerplaats van de TU/e

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-01-2009 11:03 #750660 door V300 register
Mijn eerste cd was: Beatles - Past Masters Volume Two, gekregen van mijn zus, op de hoes staat nog: "voor je 7e verjaardag" :wtf: Helemaal grijs gedraaid.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-01-2009 11:18 #750664 door V300 register
Whehe, ik kan geen enkel liedje meezingen (incapabel wat dat betreft. Slecht geheugen) maar de Beatles schreeuw ik altijd prima mee! Ik heb alle LP's volgens mij:+

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-01-2009 13:01 #750668 door V300 register

Pistonpen paultje;84446 schreef : Whehe, ik kan geen enkel liedje meezingen (incapabel wat dat betreft. Slecht geheugen) maar de Beatles schreeuw ik altijd prima mee! Ik heb alle LP's volgens mij:+

En weet je waarom The Beatles nooit gingen karten?

Moderators: Mark Smeets