Thread zonder onderwerp :D
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Alleen jammer dat het tegen de tijd dat het lekker op gang is al bijna is afgelopen... :cry2:v0lv0freak;84203 schreef : [youtube]fWrBpYDyXRM[/youtube]
Met mijn eindexamens heb ik voor elk examen thuis even dit nummer keihard geluisterd om me te ontspannen :+
Ik mag zo af en toe ook graag nog wel eens een hardcore plaatje luisteren, maar na een paar nummers moet er toch wel wat anders op voor het behoud van mijn gezonde geestestoestand... :crazy1:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Stefan;84285 schreef : ?
Ik luister eigenlijk het meeste naar Veronica en Arrow Classic Rock.
JAAAAAAA!yeehaa!:w00t:
Of Macho City van de Steve Miller Band. Lekker deuntje! Of The Army van Status Quo:)
- Mark Smeets
- Moderator
-
Bodejodel;84317 schreef : Alleen jammer dat het tegen de tijd dat het lekker op gang is al bijna is afgelopen... :cry2:
Ik mag zo af en toe ook graag nog wel eens een hardcore plaatje luisteren, maar na een paar nummers moet er toch wel wat anders op voor het behoud van mijn gezonde geestestoestand... :crazy1:
Ik zal dadelijk in het juiste topic (wat een lekker nummer) de lange versie droppen van 8 minuten.
En nu blijkt dat er toch wel een enkeling is die erna luisterd, zal ik met beleid afentoe eens een nummertje droppen
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Wil je dat het echt hard gaat, zoek dan maar eens op youtube:
boterhammen met kaas onderwater opeten
ja dat is een liedje...:lol:
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
toen had ik net terror ontdekt, en zat ik dat elke dag te luisteren ---> slecht voor de oren
dit is nog zo'n lachwekkend nummer:
(zo en nu stop ik ermee, anders gaan echt mensen hun lidmaatschap opzeggen :yesyes:)
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
...en ze moeten al helemaal niet in het Nederlands beginnen...v0lv0freak;84343 schreef : Ik zei toch, met beleid
Wil je dat het echt hard gaat, zoek dan maar eens op youtube:
boterhammen met kaas onderwater opeten
ja dat is een liedje...:lol:
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik zet in ieder geval het geluid uit... dat was wel weer even genoeg gestamp zo op de vroege avond... Ik word er helemaal :w00t:van...v0lv0freak;84357 schreef : (zo en nu stop ik ermee, anders gaan echt mensen hun lidmaatschap opzeggen :yesyes:)
- Mark Smeets
- Moderator
-
Bodejodel;84360 schreef : Ik zet in ieder geval het geluid uit... dat was wel weer even genoeg gestamp zo op de vroege avond... Ik word er helemaal :w00t:van...
Jeroen gaat hakkuuuuuuuuuuuh
:lol::worship: Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.