Thread zonder onderwerp :D
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
En ik altijd maar gewoon in de jeans + mijn versleten Timberlands van 5 jaar oud gaan yeehaa!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Na jarenlang niks van hardcore gehoord te hebben doet het voor mij nu zelfs een beetje nostalgisch aan...
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Maar Anjo en ik bewijzen toch wel dat er ook 'normale' mensen (voor zover je Volvo 300-liefhebbers normaal kunt noemen:D) naar luisteren..
Ik heb ook nooit zoiets gehad dat ik erbij wilde horen, gewoon omdat het meestal mensen uit een zeer laag milieu zijn die je ziet...
Ik heb wel een tijdje een bommerjack willen hebben, gewoon omdat die er cool uitzien! En dan met de tekst: bass moe je nie hore, maar voeluh!! :worship: (oowk nie geslaag voor die inboergoering :nono:)
Maar die dingen zijn me gewoon veel te warm
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
elpee;84376 schreef : Ik heb een kameraad en die is helemaal gek van hardcore maar die luistert ook naar het tegenovergestelde: piratenmuziek oftewel geheime zender
Ik ben ook een groot Avril Lavigne Fan :woops:
Deze zomer naar een concert van haar geweest, en sta je daar als een van de weinige jongens tussen allemaal gillende keukenmeiden van 15 / 16 jaar :humor:
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
voor 't uitgaan e.d. heb ik liever electro/club/house/eclectic, ook gezien het slag dames wat daar op af komt.. een enkele keer naar een toko of feest waar puur hardstyle en hardcore gedraait wordt, altijd leuk. ik kom er dan alleen niet voor de vrouwen, die zijn daar 9 van de 10x niet m'n typ