Thread zonder onderwerp :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-01-2009 11:12 #750416 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D
Doe mij maar iets anders :D.Snap wel dat je er hyper van wordt enzo, en dat het lekker klinkt bij 150 rijden over 'n boer'n weggetje.

Maar dat haalt het toch nooit bij goede Jazz, Soul, Blues, Rock, Acoustic etc? Ik snap dat je hardcore LEKKER kan vinden. Maar mooi? Stel ik me nou helemaal niet voor: "oeh, wat een mooi nummer. Laten we die nog een keer luisteren" ?

Of zit ik er nu helemaal naast. :)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-01-2009 11:13 #750417 door V300 register
@ Mark: Hehe...komt vaker voor.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-01-2009 11:20 #750423 door V300 register
@ Stefan: van 'mijn' hardcore krijg ik zoooo vaak kippenvel, onmogelijk dat ik dat net zo vaak bij 'softe' muziek (waar ik ook van hou hoor) zou krijgen. Er zit gewoon niet genoeg kracht achter, of beleving, intensiteit, etc...Ik heb dus heel vaak van: laat ik die nog eens beluisteren.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
14-01-2009 11:29 #750424 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Thread zonder onderwerp :D

slb_340;84195 schreef : Of zit ik er nu helemaal naast. :)

Je zit ernaast :D
Ik kan me goed voorstellen dat je dat denkt! Er zijn ook veel nummers waar ik niks aanvind, maar wel lekker vind om te luisteren.. (of om te voelen, heerlijk die bass dreunen! Daarom ben ik er ook naar gaan luisteren :halo:)
Maar er zijn een aantal nummers die je echt wel vaker kunt luisteren. Of wat dacht je van meezingen?? :D
Deze bijvoorbeeld:
[youtube]fWrBpYDyXRM[/youtube]
Met mijn eindexamens heb ik voor elk examen thuis even dit nummer keihard geluisterd om me te ontspannen :+

Overigens is dit het origineel:
[youtube]8iYdJH1i4rc[/youtube]
(bij meer mensen bekend ;) )

!!ik dwing niemand dit te luisteren, het beluisteren van de bovenste video is op eigen verantwoording!! :+

EDIT: de eerste video deed het niet hier op het forum.. :S Daarom nu opnieuw een andere video geplaats, zonder de lange inleiding ;) Op het einde komt er een ander liedje doorheen gemixed, maar zover zal toch wel niemand luisteren :no:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-01-2009 12:48 #750436 door V300 register

v0lv0freak;84203 schreef : Je zit ernaast :D
Ik kan me goed voorstellen dat je dat denkt! Er zijn ook veel nummers waar ik niks aanvind, maar wel lekker vind om te luisteren.. (of om te voelen, heerlijk die bass dreunen! Daarom ben ik er ook naar gaan luisteren :halo:)
Maar er zijn een aantal nummers die je echt wel vaker kunt luisteren. Of wat dacht je van meezingen?? :D
Deze bijvoorbeeld:
[youtube]fWrBpYDyXRM[/youtube]
Met mijn eindexamens heb ik voor elk examen thuis even dit nummer keihard geluisterd om me te ontspannen :+

Echt een vette plaat. Hardcore is echt totaal niet mijn ding, maar deze plaat doet het echt goed bij 't uitgaan. Iedereen staat plotseling te grijnze, te hakkuh en te tandeknarse :)

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-01-2009 16:47 #750457 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Thread zonder onderwerp :D
dat is wel een lekkol nummer ja, alleen jammer dat ie nu alweer zo oud is:D we hebben hem grijs gedraaid in turkije..

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
14-01-2009 17:02 #750458 door Mark Smeets

AvdAkker;84236 schreef : dat is wel een lekkol nummer ja, alleen jammer dat ie nu alweer zo oud is:D we hebben hem grijs gedraaid in turkije..

Hij is idd al wat ouder, maar aan leken moet je wel het 'creme de la creme' laten horen he :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-01-2009 17:08 #750459 door V300 register
Hoezo is het jammer dat een nummer oud is?
Als ik echt muziek ga luisteren dan is het eigenlijk allemaal maar oude muziek (en dan van Pink Floyd tot oude techno, vind het beide mooi :P )

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
14-01-2009 17:12 #750460 door Mark Smeets
volgens mij is pink floyed heel wat ouder :D
dit nummer is van april / mei...
stond op 2 in de hardcore top 100 van dit jaar (fearfm) :P

Het oudste nummer dat ik luister komt uit 1960, ben alleen ff de naam kwijt, maar is vrij bekend :woops:

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-01-2009 17:17 #750463 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Thread zonder onderwerp :D
tsjah, ben een tijdje dj geweest.. kende alle nummers binnen hardcore/hardstyle en zelfs jump uit m'n kop. dan wordt muziek al gauw oud als elke week weer nieuwe platen uitgebracht worden die vaak nog vetter zijn als de vorige.

een nummertje wat het op dit moment bij mij nog steed erg goed doet, is Frontliner - Time. het enige aan tekst in dat nummer is Whoew!! verder alleen maar knallen! nummer was bij mij ook bekend rond april/mei, maar toch kan ik het niet laten om die af en toe nog te luisteren:)

Moderators: Mark Smeets