Thread zonder onderwerp :D
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Dat was mijn 2de! Of eerste...volvofiel;84540 schreef : Houso For Kids was mijn eerste, jaartje of 12 terug...:woei:
Ik kreeg die ene cd waar ik het hierboven over had samen met house for kids bij de stereo :yesyes:
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Was opzoek naar nieuwe banden voor me 340. En heb toen op marktplaats een paar 15 inch bbs velgen van een een golf kunnen scoren met nieuwe banden dr op. Kwam daar aan om te kijken en de lijm van stickers op de banden zaten er nog op :d.
Dus nu voor 150 euro rondom nieuwe banden en velgen. Wel jammer dat voor geen meter meer wil glije met rondom 195/50r15
- V300 register
- Verbannen
-
Eerste CD: Mysteryland '96
Je zou kunnen zeggen dat ik er wat laat bij was met CD's
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
slechterik;84562 schreef : Dus nu voor 150 euro rondom nieuwe banden en velgen. Wel jammer dat voor geen meter meer wil glije met rondom 195/50r15
Denk toch nog 2 wanli banden er bij kopen voor op 2 originele velgen voor de fun
in dat geval beter je best doen, ik krijg het met exact dezelfde bandenmaat met een standaard 1.4 vario MAKKELIJK voor elkaar. zelfs op 100% droog, moet er op droog alleen iets meer m'n best voor doen. overigens, vind ik dat rubber veel directer/beter glijden als de hoogwangige dunne pleuris bandjes die ik ervoor had (155-8-r13)
- J. Ruiter
- Verbannen
-
en niet lasergame nie..Ovlov 3.6L;84453 schreef : Paul Mc Kartnie :+
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;84565 schreef : in dat geval beter je best doen, ik krijg het met exact dezelfde bandenmaat met een standaard 1.4 vario MAKKELIJK voor elkaar. zelfs op 100% droog, moet er op droog alleen iets meer m'n best voor doen. overigens, vind ik dat rubber veel directer/beter glijden als de hoogwangige dunne pleuris bandjes die ik ervoor had (155-8-r13)
hoeveel bar heb je dr in zitten? voorbanden zijn michelin achter vicking. Heb achter nu op 3.1 bar staan maar wil nog niet echt uitbreken. Met me ouwe 175/70r13 verstaft op 3 bar kon je bijna overal dwars
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-