Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
uitleg is begrijpbaar Anjo, maar dan nog, waarom ik het "jammer" dat een nummer oud is?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
ik raak altijd vanzelf een beetje uitgekeken op bepaalde hedendaagse hardstyle/hardcore nummers, en vind het al gauw tijd voor wat nieuws. gelukkig is het hele harder styles gebeuren zo levend, dat het nieuwe platen regent, en je je nooit echt kan vervelen.
het enige "oude" nummer waar ik nog een beetje van kan genieten is radar love van the golden earring. en dat is ook nog maar sinds het concert dat ze gaven bij het bedrijfsuitje van terberg vorig jaar kerst;)
- Mark Smeets
- Moderator
-
En zo ga ik dan alle moh cd's af..
Overigens heb ik dat met top 40 muziek ook wel. En 'oldies' die ik echt leuk vind, luister ik ook te vaak en dan raak ik er ook op uitgeluisterd :f
wel cool om te weten dat je dj was Anjo! Een vriend van mij is ook dj en die heeft ondertussen een aardige installatie, 4 sub's van 16 inch en 2 tops (allemaal DAP pro). 3 verstekkers (2000, 1?00 en 700 watt) en dan 2 van die cd spelers waar je ook mee kunt scratchen (zoals met oude LP's). Heerlijk om daar muziek op te luisteren, 6 minuten losgaan staat gelijk aan 1 uur piepende oren
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
v0lv0freak;84249 schreef : wel cool om te weten dat je dj was Anjo! Een vriend van mij is ook dj en die heeft ondertussen een aardige installatie, 4 sub's van 16 inch en 2 tops (allemaal DAP pro). 3 verstekkers (2000, 1?00 en 700 watt) en dan 2 van die cd spelers waar je ook mee kunt scratchen (zoals met oude LP's). Heerlijk om daar muziek op te luisteren, 6 minuten losgaan staat gelijk aan 1 uur piepende oren
ik deed het op amateuristische schaal, alle muziek downloaden naar een externe hdd, en 1x in de maand ofzo in een discotheek hier 10km vandaan de hele avond draaien met 2 man.. stelde niet zo heel veel voor, maar alle nummers kende ik wel:D (en eigenlijk nog steeds met de nieuwe bende, als je eenmaal in die wereld zit..)
- V300 register
- Verbannen
-
Ik luister eigenlijk het meeste naar Veronica en Arrow Classic Rock. Zo nu en dan staat 538 ook nog wel eens op. Ook download ik veel en ik draai veel CD's en LP's.
Nu echt een goede plaat op de radio. Jimi Hendrix met "All Along The Watchtower".
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Maar daar durf ik geen hardcore neer te zetten..Niels;84292 schreef : We hebben toch ook een 'wat een lekker nummer'-algemeen-muziek-klets-topic?
Hier begon toevallig iemand erover.. :+
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Was wel een goede tip, Anjo
Nu alleen nog mijn nieuwe radiootje inbouwen en hopen dat de muziek dan niet meer per definitie vervormt Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.