Thread zonder onderwerp :D

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-01-2009 20:36 #747735 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Thread zonder onderwerp :D
een echte doorzetter dus..

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-01-2009 20:41 #747740 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D
Yup, als't vandaag niet lukt, dan lukt het morgen wel. (maar vooal wel zelf doen ;) :y: )

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-01-2009 23:25 #747770 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Thread zonder onderwerp :D
het gaat haar zeker lukken als je zo positief bent, dan lukt het gewoon. Zal voor haar duimen als ze moet afrijden

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-01-2009 13:02 #747805 door V300 register
go Tabitha-Go Tabitha! haha

Ik ben in een week tijd 3x aangehouden door de politie, is dat een record?

1. USA-stijl achterlichten op de 360 zorgde voor verwarring.
2. Undercover-cop: Reed 160 volgens meneer agent (kan kloppen:+), maar 't bleef bij een waarschuwing. (Lees: Ik had m te snel door, daardoor kon hij geen trajectmeting doen)
3. Algemene controle. Meneer agent vond het een prachtige auto. Hij had zelf een 343 gehad...

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-01-2009 16:53 #747824 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Thread zonder onderwerp :D

Pistonpen paultje;83953 schreef : Algemene controle. Meneer agent vond het een prachtige auto. Hij had zelf een 343 gehad...

dat vind ik persoonlijk ZOOO gruwelijk irritant! moet je ergens snel wezen, word je aangehouden. is dit een vario? JA anders nog iets? dan snel je raampje dicht en wegrijden:+

nee echt serieus, ik kan me eige daar zo vreselijk aan irriteren. werd ik pas aangehouden (ook pas de 50e keer ofzo), meneer mag ik uw rij/kentekenbewijs even inzien. overhandig de papieren, word even gecheckt en vervolgens teruggegeven. ok meneer dan wens ik u een fijne dag. dus ik vraag brutaal door, waarom houd je me dan aan? ja meneer, wij vroegen ons af of er nog apk op deze auto zat en u reed noal sportief. dus ik gaf antwoord, ja tuurlijk zit er nog apk op dat is het enige onzinnige waar ik m'n auto voor naar een kluns in een garage moet brengen. en als ik voor mijn doen sportief begin te rijden, kom jij met loeiende sirenes achter me aan ipv zoals je nu deed. kerel was even sprakeloos en toen wenste ik hem ook maar een fijne dag:D

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-01-2009 16:57 #747826 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Thread zonder onderwerp :D
:p

Nooit aangehouden in (??n van) de 343's. Wel veel mensen die omkijken.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-01-2009 17:02 #747828 door V300 register
In het blaadje Klassiek en Techniek staat op pagina 18 een stukje over een 340. Deze 340 wordt gebruikt op het Eurocircuit in Valkenswaard, onder andere om mee te slalommen en om mee door de modder te raggen. Wel een stukje met de nodige spot, maar toch kreeg de 340 aan het einde van het stukje de bestempeling "degelijk spul uit Born" of iets in die trant.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-01-2009 17:05 #747829 door V300 register
Bekende spot... staat er al. (bij het gespot topic ;) ) ;)

Oh, kijk voor de gein eens bij waar gebeurd, die idioot met al die wagens... :w00t:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-01-2009 17:06 #747831 door V300 register

AvdAkker;83973 schreef : dat vind ik persoonlijk ZOOO gruwelijk irritant! moet je ergens snel wezen, word je aangehouden. is dit een vario? JA anders nog iets? dan snel je raampje dicht en wegrijden:+

nee echt serieus, ik kan me eige daar zo vreselijk aan irriteren. werd ik pas aangehouden (ook pas de 50e keer ofzo), meneer mag ik uw rij/kentekenbewijs even inzien. overhandig de papieren, word even gecheckt en vervolgens teruggegeven. ok meneer dan wens ik u een fijne dag. dus ik vraag brutaal door, waarom houd je me dan aan? ja meneer, wij vroegen ons af of er nog apk op deze auto zat en u reed noal sportief. dus ik gaf antwoord, ja tuurlijk zit er nog apk op dat is het enige onzinnige waar ik m'n auto voor naar een kluns in een garage moet brengen. en als ik voor mijn doen sportief begin te rijden, kom jij met loeiende sirenes achter me aan ipv zoals je nu deed. kerel was even sprakeloos en toen wenste ik hem ook maar een fijne dag:D

Mja, mooiste was nog n keer dat ik met de chocolip op een (verlaten) industrie aan het gooien en smijten was...Handrem erop, omgegooid en na een prachtige hairpin maneuvre trek ik het gas weer vol los. Ik kijk voor me, en zie een wit/blauw/oranje geval voor me staan. Een busje, dwars op de weg...

Meneer zegt: Ziet er goed uit!!...Maar dit mag natuurlijk niet...Kijk ik ben ook jong geweest, maar doe het niet hier. Want hier beld de security ons meteen, met die cameracontrole van ze.:f

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-01-2009 17:09 #747833 door V300 register

Stefan;83977 schreef : In het blaadje Klassiek en Techniek staat op pagina 18 een stukje over een 340. Deze 340 wordt gebruikt op het Eurocircuit in Valkenswaard, onder andere om mee te slalommen en om mee door de modder te raggen. Wel een stukje met de nodige spot, maar toch kreeg de 340 aan het einde van het stukje de bestempeling "degelijk spul uit Born" of iets in die trant.

Ah, het januarinummer van ons favoriete tijdschrift. Het is de rubriek 'Rondje om de kerk' op bladzijde 18, en de laatste zin luidt: "Taai spul, die vierwielers uit Born. Amen."

Op bladzijde 25 staat trouwens een 'Waar gebeurd' van Jan. ;D

Moderators: Mark Smeets