VKB 2009
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Wat ik wel zeker weet(nou ja, tot zekere hoogte dan) is dat ik naar de VKB ga, en als ik er ben help ik natuurlijk ook graag een handje!
Gr; Wouter.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Erik;117986 schreef : Joost, ik heb je voor de zondag ingepland. Jij kunt je tentamen(voorbereidings)planning gaan maken.
Ik neem aan dat dhr. Volvofiel 2 ook meegaat die dag i.v.m. de clubwinkel?
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Daarvoor moet ik eerst even overleggen met Stefan. Hij is volgende week weer een keer thuis.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Tot mijn verbazing kun je hier een bestelling als vereniging opgeven. Zin aan de VKB is voor mij bij deze wel aardig verpest. Vorig jaar oktober het eerste mailtje gestuurd en daarna nog een aantal en nooit geen reactie.
Zo hoeft het voor mij niet. Laten we onze eigen VKB organiseren.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
:crazy2: Wat bedoel je?Erik;118138 schreef : Tot mijn verbazing kun je hier een bestelling als vereniging opgeven.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
inhoudelijke reactie over de VKB ga ik later nog even schrijven.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Vanochten een verlossend telefoontje van de organisatoren van de VKB gehad. We hebben de klokken gelijk gezet en ik kan u melden: 't geat on'
Ik reken op drie auto's: basismodel, zeer uigebreid luxe type en een sportief model. Ik zoek iemand die deze auto's kan regelen (alleen dat) en goede afspraken met de eigenaren kan maken (ophalen, brengen, verzekering, etc. etc. Wie?)
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Jij weet als geen ander de tijden waarop men terecht kan om de stand op te bouwen/auto's te plaatsen, hoe het zit met een eventuele verzekering e.d.
Kleine tip (niet bedoeld als start van een offtopic-discussie): als 'basismodel' zou ik de 340 van Wouter B. (Deventer) kiezen, als hij dat wil tenminste.