Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.
VKB 2009
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-02-2009 10:50 #628530
door E. van Oostveen
VKB 2009 is gemaakt door E. van Oostveen
Beste leden,
De komende VKB willen we nog proffessioneler de club presenteren. Daarom willen we nu al beginnen met de organisatie er van.
We zullen ook een gerichte oproep via de mail doen nadat er hier op het forum wat idee?n zijn gekomen.
De insteek blijft meer bekendheid bij de club en ledenwerving. We hebben de volgende vragen:
- Welke uitstraling moet de stand hebben? (sportief, luxe, dynamisch, rustig, kleurig, flitsende shows, milieuvriendelijk, historisch, etc.etc.)
- Wat kunnen we buiten de stand organiseren (kraampje, parkeerplaats, ingang, restaurant, omroepinstallatie, media-aandacht, rdw-register, etc.etc.)
De volgende materialen vormen de basis:
- er zijn vloertegels in kleur die als ondergrond dienen,
- er zijn twee varenachtige planten die gebruikt kunnen worden,
- er is een clubparty-tent,
- er zijn clubspandoeken/-zeilen.
We zien graag jullie doorgedachte ide?en hierover.
P.S.: [c]Ik wil de leden en moderatoren vragen in dit topic geen afgeleidde discussies of andere "vervuiling" toe te staan[/c].
De komende VKB willen we nog proffessioneler de club presenteren. Daarom willen we nu al beginnen met de organisatie er van.
We zullen ook een gerichte oproep via de mail doen nadat er hier op het forum wat idee?n zijn gekomen.
De insteek blijft meer bekendheid bij de club en ledenwerving. We hebben de volgende vragen:
- Welke uitstraling moet de stand hebben? (sportief, luxe, dynamisch, rustig, kleurig, flitsende shows, milieuvriendelijk, historisch, etc.etc.)
- Wat kunnen we buiten de stand organiseren (kraampje, parkeerplaats, ingang, restaurant, omroepinstallatie, media-aandacht, rdw-register, etc.etc.)
De volgende materialen vormen de basis:
- er zijn vloertegels in kleur die als ondergrond dienen,
- er zijn twee varenachtige planten die gebruikt kunnen worden,
- er is een clubparty-tent,
- er zijn clubspandoeken/-zeilen.
We zien graag jullie doorgedachte ide?en hierover.
P.S.: [c]Ik wil de leden en moderatoren vragen in dit topic geen afgeleidde discussies of andere "vervuiling" toe te staan[/c].
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-02-2009 12:45 #754956
door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic VKB 2009
Goed dat dit topic ruim van te voren wordt gestart. De laatste VKB resulteerde in een aantal laatste-moment acties, waardoor je miscommunicatie en (soms) half werk krijgt. Dat is jammer. Door een tijdige voorbereiding kunnen we dit voorkomen.
Ik denk dat we o.a. na moeten denken over een betere/steviger constructie van de spandoeken, want duck-tape is hier niet heel erg geschikt voor;)
Ik denk dat we o.a. na moeten denken over een betere/steviger constructie van de spandoeken, want duck-tape is hier niet heel erg geschikt voor;)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-02-2009 13:58 #754970
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic VKB 2009
- Welke uitstraling moet de stand hebben?
Historisch, maar niet voor oma of opa. Idee?n hierover heb ik nog niet echt (ik denk wel aan Ronald's auto + nog een speciaal oudje, een knappe witte R-sport met de blauwgele striping ofzo
)
Ik denk wel bijvoorbeeld aan een mooie vergelijkende sheet met keiharde cijfers waarmee we de Volvoliefhebber wel aan het denken kunnen zetten. Gewoon even met de neus op de feiten drukken. Bijvoorbeeld:
Aantal geregistreerde auto's: (per 01-08 in NL)
Volvo totaal: 292.451
Volvo 300: 5.011
Volvo 340: 4.559
Volvo 360: 452
Volvo 343/345: ??
Ter vergelijking:
- Citro?n BX: 5.312
- Opel Kadett: 13.574
(misschien niet de gelukkigste voorbeelden, maar er is iets moois/confronterends van te maken, moet niet te negatief worden, anders denkt iedereen: tsja die dingen roesten ook als gekken)
- Wat kunnen we buiten de stand organiseren
We 'moeten' ons oude parkeerplekje weer terugkrijgen, of in ieder geval een beter plekje dan vorig jaar. Valt vast over te praten met de organisatie.
Historisch, maar niet voor oma of opa. Idee?n hierover heb ik nog niet echt (ik denk wel aan Ronald's auto + nog een speciaal oudje, een knappe witte R-sport met de blauwgele striping ofzo
Ik denk wel bijvoorbeeld aan een mooie vergelijkende sheet met keiharde cijfers waarmee we de Volvoliefhebber wel aan het denken kunnen zetten. Gewoon even met de neus op de feiten drukken. Bijvoorbeeld:
Aantal geregistreerde auto's: (per 01-08 in NL)
Volvo totaal: 292.451
Volvo 300: 5.011
Volvo 340: 4.559
Volvo 360: 452
Volvo 343/345: ??
Ter vergelijking:
- Citro?n BX: 5.312
- Opel Kadett: 13.574
(misschien niet de gelukkigste voorbeelden, maar er is iets moois/confronterends van te maken, moet niet te negatief worden, anders denkt iedereen: tsja die dingen roesten ook als gekken)
- Wat kunnen we buiten de stand organiseren
We 'moeten' ons oude parkeerplekje weer terugkrijgen, of in ieder geval een beter plekje dan vorig jaar. Valt vast over te praten met de organisatie.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-02-2009 14:22 #754974
door V300 register
Ook leuk is het thema 'stoffig imago' en dan kunnen bezoekers gokken hoeveel 360's er nog zijn en diegene die het juiste aantal weet mag een ritje meedriften met Frits, buiten op het parkeerterrein. Ook als je terplekke lid wordt een ritje met Frits.
Mogelijke auto's: beide van Ronald, Doeke, diesel van Frank?
Mogelijke auto's: beide van Ronald, Doeke, diesel van Frank?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-02-2009 14:25 #754975
door V300 register
Ook een leuk idee! Een heel leuk idee zelfs...ik ben enthousiast
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-02-2009 14:32 #754977
door V300 register
Of zeldzame modellen? Specials, L'etjes die verdwenen zijn,... zoiets?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-02-2009 15:02 #754979
door V300 register
Ja, een diesel dus!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-02-2009 15:07 #754980
door V300 register
Op jacht naar de oudste 3 diesel?
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-02-2009 15:44 #754983
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic VKB 2009
=> Frank Rooijmans.
Zelf zit ik te denken aan een 343DLS R-sport (wit) of de groene R-Sport van een clublid (ik noem expres even geen naam).
Zelf zit ik te denken aan een 343DLS R-sport (wit) of de groene R-Sport van een clublid (ik noem expres even geen naam).
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
09-02-2009 17:24 #755008
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic VKB 2009
Ik ben er nog nooit geweest, dus ik heb ook geen idee hoe het er bij andere clubs uit ziet enzo, maar wat mij verder nog een leuk idee lijkt, is om er een 'project' auto neer te zetten, dus van iemand die zijn auto heeft omgebouwd.
Nu stelden jullie zelf de auto van Ronald al voor, die is inprincipe al voorzien van een 2.3
Maar Anjo's auto, met turbo, zou ook grappig zijn. Ik weet niet of het verantwoord is op de pakeerplaats, maar misschien is het een idee om 1 of 2 keer per dag een drift show weg te laten geven door Frits of Anjo..
Aan de andere kant moeten we dan wel oppassen dat de 300 niet te populair wordt bij de drift en race liefhebbers :+
Verder zou ik voor de stand zorgen dat het er zo professioneel mogelijk uitziet. Gewoon niet te veel 'rommel', maar ervoor zorgen dat alles netjes geordend en strak uitgestald ligt.
Nu stelden jullie zelf de auto van Ronald al voor, die is inprincipe al voorzien van een 2.3
Maar Anjo's auto, met turbo, zou ook grappig zijn. Ik weet niet of het verantwoord is op de pakeerplaats, maar misschien is het een idee om 1 of 2 keer per dag een drift show weg te laten geven door Frits of Anjo..
Aan de andere kant moeten we dan wel oppassen dat de 300 niet te populair wordt bij de drift en race liefhebbers :+
Verder zou ik voor de stand zorgen dat het er zo professioneel mogelijk uitziet. Gewoon niet te veel 'rommel', maar ervoor zorgen dat alles netjes geordend en strak uitgestald ligt.
Moderators: Mark Smeets