VKB 2009
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
ben ik het van 2 auto's volledig mee eens op die van mij na.Jos360;118206 schreef : Met de 340 van Wouter, 360 van Ronald en de 340 (rode of blauwe) van Anjo heb je basis, luxe en sportief op een rijtje. En alle 3 prachtige wagens om te showen natuurlijk.
ik wil geen tijdsdruk op de blauwe hebben en de rode is absoluut niet een auto die ik naast de pronkstukken van ronald en wouter neer wil zetteen. liever volgend jaar een auto die zo goed als af is als dit jaar een auto die half af is..
ik stem qua sportieve zijde voor de 340 van Frits, 343 van Erik of de 360 van Frank.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Ik zou graag op de VKB te willen staan met de auto, ik wacht even af wat er besloten gaat worden over de auto's die op de stand komen te staan.
Gr; Wouter
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Daarnaast kan luxe ook met een 'gewone' GLE uitgestraald worden, zoals de GLE van Kevin of de wagen van Jan (ex van Doeke). Die van Ronald straalt bijna tuning uit, met de frontspoiler, 2.3 en de velgen. Maar feit is dat die van Ronald momenteel wel de mooiste wagen van de club is!
Toch best moeilijk als je maar 3 auto's mag kiezen
- V300 register
- Verbannen
-
Als dat geregeld kan worden dan ben ik een blij man. Waar o waar is er nog een gaaf exemplaar te vinden? In de catacombe van Beesd? Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Bij de luxe auto is handig om die orgineel met zo veel mogelijk opties te hebben.
- Mark Smeets
- Moderator
-
punkazz;118290 schreef : Anders 'moeten' we deze man uit Denemarken halen: www.volvo300.dk/Volvo%20343%20R-sport%20no5.htm
aah die ken ik! Zeer aardige man :yesyes:
Binnenkort heeft hij ook koni's onder die R-sports