VKB 2009
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Voor Erik is dit handig om vrij precies te weten ivm de ruimte op de stand.
Met 3 wagens op de stand zal er natuurlijk wat meer efficiency qua ruimtegebruik nodig zijn dan met maar 2...
@Erik heb je een overzicht van hoeveel vrijwilligers je nodig, en reeds beschikbaar hebt?
De grote partytent moet op de vrijdag gezet worden met minimaal 3 man geloof ik.
Gaat het wel allemaal passen met 3 wagens ?n een beamer?
Wouter
volvofiel;118317 schreef : Ik snap 'm al, de 345 gaat wel weer uit de stalling voor de VKB
Kan 'ie mooi in het parkeervak staan en de clubwinkel heen en terug brengen.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Als hij die zaterdag vrij kan roggelen, zal ik zien of ik dat ook kan.
Uiteraard zeg ik dit onder voorbehoud, als ik volgende week weer es naar school ga kan ik de tentamendata uitzoeken e.d.
Ik wilde in ieder geval NIET de complete clubwinkel meenemen, maar van elk artikel een beperkt aantal. Ook wil ik een soort van 'enquete' maken met daarin centraal de vraag waar nu behoefte aan is; wat de clubwinkel zou moeten verkopen en hoe dat eruit moet zien.
Maarrrr gezien het feit dat Stefan waarschijnlijk altijd tot vrijdagavond in Deventer zit (ik spreek nu even voor hem, hij is deze week effe niet per meel bereikbaar) en zijn rooster elke week verandert, is de kans redelijk klein dat we er op vrijdag al zijn om de zaak uit te stallen.
Ik zal proberen uit te zoeken hoeveel ruimte we ongeveer nodig hebben (en wat er beschikbaar is).
Had jij m'n mailtje nog ontvangen trouwens?
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Die vind ik wel sterk voor de clubstand! Lekker volhangen met Rood-Wit-Blauw-Oranje, kaas, klompen en koeien of zo... Dat soort spul valt wel makkelijk te regelen denk ik. Een paar grote vlaggen met wimpel aan lange stokken op de uiteinden van de tent, Felgroen "Astroturf" op de vloer in plaats van de tapijttegels, voor een lekker contrast. 3 prachtige Nederlandse Volvo's er tussen...punkazz;118327 schreef : Volvo goes China? Go/stay Dutch!
Oer-Nederland in het klein...
Dan hebben we toch iets creatiefs met het Thema gedaan ook... Al is het alleen maar 1 keer China noemen op een spandoek of poster...

Draai ik door? :woei:
De V3C tent is 4 x 8 meter, 4 vakken van 2 x 2 meter. Hoe groot is het vak voor de clubstand?
In elk "vak" van de tent kan 1 auto staan, die steekt dan met kop en/of kont net buiten de tent.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
En dan Laurens op de stand zetten :humor:
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;118315 schreef : Een originele 3-deurs GLT uit 1982 of 1983 is al zeldzaam en speciaal genoeg, bijvoorbeeld.
Die van de "Sigarenhandelaar" misschien, of de witte van HH.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Die heeft enkele juweeltjes staan die elegantie en luxe uitstralen.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Dat was alleen ter illustratie van het formaat van de tent voor mensen met wat minder ruimtelijk inzicht...AvdAkker;118380 schreef : ivm foto's is het misschien beter om de auto's niet onder de tent te zetten, vooral omdat ze ook nog eens net buiten de tent gaan steken...

Het ziet er nogal schraal uit om 3 auto's gewoon strak op een rijtje te zetten... Er omheenlopen is dan ook erg lastig.
Goed plan! De outfit heeft hij al:volvofiel;118379 schreef : Dat vind ik wel een goed idee eigenlijk!
En dan Laurens op de stand zetten :humor: