VROM 2009 organiseren
- Mark Smeets
- Moderator
-
uncle-olav schreef :
Ik lees dat VROM, onder erkenning van Volvo heritage, is opgesplitst in een zweeds evenement (van 1 dag; 8 augustus rond het volvo museum) en een europees evenement (iVROM) van een weekend. Dit laatste wordt dan afwisselend georganiseerd door de duitse, zwitserse, luxemburgse en nederlandse volvo clubs. Dit keer is Zwitserland de organisator in het weekend van 28-30 augustus in Interlaken.ruuds70 schreef : VROM 2009 Saturday 8th August! 9am - 15pm
Lees ik op de VROM pagina !?
Ziet er naar uit dat het geneens ??n dag is!
Ik weet niet of ik voor 1 dag naar Gothenburg rijd.
/jan
de informatie komt hiervandaan:
www.volvocars.com/intl/corporation/Herit.../Pages/calendar.aspx
dus het is maar 1 dag in Zweden ofwat?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Meer daarover deze week. Ik heb sowieso al wat positieve reacties gehoord dus ik ga dit definitief opzetten, compleet met voorstel voor de reis (terugreis deels per boot enzo). Ik overleg ook even met Erik voor een mailing.
- Mark Smeets
- Moderator
-

Niels;100871 schreef : We huren echter wel een huisje voor een week zodat we lekker vakansie kunnen vieren/volvoboeken lezen/mooie dingen zien/bier zuipen/op onderdelen jacht?doorhalen wat niet van toepassing is.
niks doorgehaald, wel dingen toegevoegd

- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
...want nu wil ik het toch een beetje definitief maken omdat het aantal beschikbare huisjes ook begint te slinken.
De opzet:
- ??n week Zweden
- te eindigen met de VROM (dus een week van 1-8 aug)
- of te beginnen met de VROM (dus een week van 8-15 aug)
Mijn plan is om een huisje te huren voor een x aantal personen in de regio G?teborg; dat kan weleens 100 km van de stad af zijn, maar dat lijkt me niet zo'n probleem omdat de meeting maar ??n dag is. We gaan uiteraard per Volvo 300 (of meerdere auto's).
Ik probeer de reis zo op te zetten dat we in elk geval ??n boottocht Kiel-G?teborg of andersom hebben, net wat uitkomt. Dan heb je namelijk een overnachting op de boot. Zou je de VROM op de laatste dag zetten, dan zou je direct na afloop vanuit G?teborg naar Kiel kunnen varen (net wat handig is natuurlijk).
Het huisje
Daarvoor kijk ik hier: www.bungalow.net/
Mijn streefbedrag is ongeveer 250 euro per persoon. Er zijn nogal wat grappenmakers met allerlei extra kosten. Hints en tips zijn welkom overigens, mocht je iets anders op het oog hebben.
De boot
Kijk even op Stena Line: www.stenaline.nl/
Ter indicatie: een overtocht enkele reis op zaterdag 8 augustus kost 281 euro (andere dagen zijn goedkoper) voor vier personen in ??n auto. Een vierpersoons binnenhut kost 100 euro.
De afhandeling
Eigenlijk wil ik de discussie over huisje en reis 1 mei afgerond hebben, anders wordt het wel heel laat. Vervolgens maken we een prijsopgave en boek ik de hele bende.
Even een disclaimer vooraf voor de duidelijkheid: de boeking gaat alleen door als het complete bedrag bij mij binnen is. Ik schiet geen cent voor.
Dus... wie gaan er mee
Niels (Niels) - Volvo 340
Mark (v0lv0freak) - Volvo 360
- Mark Smeets
- Moderator
-
Inprincipe maakt het mij niet uit welke week (dus beginnen of eindigen met de VROM). Eigenlijk had ik pas vanaf 7 augustus vrij gevraagd van mijn werk, maar ik bedenk me net dat het dus sowieso nooit gaat werken, dus ik moet mijn baas er altijd nog even over aanspreken...
Dus als ik het zo ga bekijken, dan is het het fijnste om de VROM op het einde te pakken, toch? Anders kom je ook moe gereisd aan enzo?
Voor de rest kijk ik morgen even naar de links van het huisje en de boot. Ik moet morgen vroeg op dus ga nu slapen

EDIT: de boot hebben we sowieso met 2 auto's, maar gaat de prijs per auto of naar het aantal personen dat in de auto zit?
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;101982 schreef : Dus als ik het zo ga bekijken, dan is het het fijnste om de VROM op het einde te pakken, toch? Anders kom je ook moe gereisd aan enzo?
Nou niet per s?: je kunt ook op 8 aug van Kiel naar G?teborg varen, dan kom je des ochtends uitgeslapen aan

de boot hebben we sowieso met 2 auto's, maar gaat de prijs per auto of naar het aantal personen dat in de auto zit?
Ik heb gemakshalve even vier personen in ??n auto geramd, maar ik ben wel voor een constructie waarbij je met twee man in de wagen zit.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik gok op beiden: Basisprijs voor auto en bestuurder en een toeslag per passagier.v0lv0freak;101982 schreef : EDIT: de boot hebben we sowieso met 2 auto's, maar gaat de prijs per auto of naar het aantal personen dat in de auto zit?
- Mark Smeets
- Moderator
-
www.vakantiekoorts.nl/vakantiehuis/zwede...ar?s/NOV-S07731.html
van 5-9 tot 12-9 voor 310 euro. 6 persoons (!) en in G?teborg. (je moet hem even op augustus instellen, stadaard staat hij op mei

energie is niet bij de prijs inbegrepen .