VROM 2009 organiseren
- V300 register
- Verbannen
-
Volvo Owners Meeting above the Artic Circle is meestal in hartje winter... De VROM is 's zomers.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ben340DL;86259 schreef : Ik bedoel ook de VROM. Hartje winter naar de poolcirkel met mn volvotje lijkt me niet zo'n goed idee.
Dan, yup, 2x gedaan, 2005 en 2007, de foto's staan gelinkt.

- Mark Smeets
- Moderator
-
Count me in!
Nu maar hopen dat mijn 360 tegen die tijd klaar is! Anders moet ik met de grijze gaan..
Heeft eigenlijk iemand een idee hoeveel zo'n trip kost? Ik moet het namelijk wel zelf betalen. :snif:
- V300 register
- Verbannen
-
Dure dingen in zweden zijn:
- vlees
- drank
- de onderdelenmarkt tijdens de vrom. (mits ze iets hebben van je model, was bij de 7 serie al redelijk zeldzaam)
Oh, vergeet ook zeker langs te gaan bij de biltema ... anders kan je met meer gereedschap terug komen dan je zou willen. (belachelijk goedkooop)
- Mark Smeets
- Moderator
-
- Ik heb nog nooit vis gehad...:+
- ik kan makkelijk 4 maanden zonder drank :woops:
- Onderdelen genoeg.. of het moet al iets zeldszaams zijn (tripcomputer bijvoorbeeld)
- Gereedschap te over hier! Ook van de dure merken.. We missen alleen nog zo'n olieput/loopkelder voor onder de auto

Maak gewoon eens een schatting.. 1200 euro? Ik zeg echt maar iets..
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
In 2007 ben ik ook een week op vakantie geweest met een vriend en heb toen 650,= betaald aan de vakantie (lees, 50%) De brandstof (205 euro aan diesel, de wagen reed +- 1:13) en overtocht (157,

Reken +- 400-500 euro aan de tocht (brandstof en overtochten met de pont), dan ligt de rest aan jou, wil je hotels, is camperen voldoende, wil je een hele vakantie eraan knopen of is een lang weekend voldoende. (in 2005 hebben we een lang weekend gehad, heen in 1 dag, vrijdag avond aankomst, terug in 1 dag. (maandag ochtend vroeg aankomst) Dit is te doen... met 2 chauffeurs en de overtochten route. Wel goed plannen om niet de laatste boot te moeten halen.
Dus als je rekent op 1200 euro... dan heb je ook 2 weken vakantie met gezeldschap. (indien je gaat camperen en kleinere campings neemt)