VROM 2009 organiseren
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb er alle begrip voor als het niet mogelijk is om op dat moment een 'ja' te kunnen zeggen, maar de trein dendert gewoon door.
edit: wat Jos zegt
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Jos360;102070 schreef : Heeel laat is niet handig eigenlijk. Dan regel je een hele reis en als je uiteindelijk niet kan moeten de kosten over 3 ipv 4 man verdeeld worden.
Ben ik ook zeker met je eens. Ik denk ook helaas voor pa dat dit hem niet gaat worden voor hem.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik zou ook graag meewillen, ik ga het dus zo snel mogelijk regelen. Maandag kan ik het weten denk ik. Zo niet, dan mag je wmb zonder mij gaan regelen.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
www.hafsten.se/eng/camp_en.shtml
Ze hebben daar prima huisjes (stuga's), een strand en een bar. Kijk maar op de website (zie filmpje). Wat ik wel kan aanraden is om minimaal ??n nacht rond het weekeinde in G?teborg in een hotel te zitten. Het is namelijk een prima stad om achter de Zweedse vrouwen aan te gaan..

Uddevalla is ook in de buurt van die camping. Daar wordt de C70 gebouwd. Als je met een groep bent, kun je een rondleiding regelen.
Succes met orgianiseren, waarschijnlijk ga ik rond de herfstvakantie pas naar Zweden. Ik vind het best jammer dat het maar ??n dag is, dus overweeg ik om naar Zwitserland te rijden.
www.swissvolvomeeting.ch/Start.html
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
wors;102143 schreef : Wat ik wel kan aanraden is om minimaal ??n nacht rond het weekeinde in G?teborg in een hotel te zitten. Het is namelijk een prima stad om achter de Zweedse vrouwen aan te gaan..
en uit ervaring kan ik mededelen dat het versieren van (mooie) zweedse vrouwen een makkie is :halo:
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;102154 schreef : en uit ervaring kan ik mededelen dat het versieren van (mooie) zweedse vrouwen een makkie is :halo:
?
ik ga mijn planning z.s.m maken hoor ik hier!?
?
Mijn auto kan trouwens ook mee. Geen V300, wel comfortabel ?n uit Born.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
En waarom een huisje? Het is wel vakantie heh. Ik wil gewoon in een fatsoenlijk bed liggen, fatsoenlijk kunnen koken en fatsoenlijk naar het toilet kunnen gaan.