VROM 2009 organiseren
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Niels;102211 schreef : En waarom een huisje? Het is wel vakantie heh. Ik wil gewoon in een fatsoenlijk bed liggen, fatsoenlijk kunnen koken en fatsoenlijk naar het toilet kunnen gaan.
Gaat ook met een tent. Wij hebben goede ervaringen met eurocamp. Maar ik had daar al voor gekeken, en zowel eurocamp als vacansoleil zitten niet in Zweden.. Dus dat wordt niks

- V300 register
- Verbannen
-
Niels;102211 schreef : Ik hoef niet per s? met de boot - het was ook mijn intentie om in elk geval ??n keer over de ?resundbrug te gaan.
Zeker de moeite waard. (bij de zweedse kant zit je meteen bij een Biltema...

Niels;102211 schreef : En waarom een huisje? Het is wel vakantie heh. Ik wil gewoon in een fatsoenlijk bed liggen, fatsoenlijk kunnen koken en fatsoenlijk naar het toilet kunnen gaan.
Voor het toilet maakt het op een camping niet uit of je een stuga of een tent hebt. De meeste stuga's hebben dan een paar bedden en een klein keukentje. (voor de rest mag je centraal gaan neuzen)
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Dat zijn ook geen tenten meer, maar stoffen bungalows...v0lv0freak;102229 schreef : Gaat ook met een tent. Wij hebben goede ervaringen met eurocamp. Maar ik had daar al voor gekeken, en zowel eurocamp als vacansoleil zitten niet in Zweden.. Dus dat wordt niks
Dit is pas een echte tent: Uit je auto rollen, zak open 2 keer een stokkie rijgen, matje uitrollen en slapen maar!
- Mark Smeets
- Moderator
-

- V300 register
- Verbannen
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-