Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.
VROM 2009 organiseren
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-01-2009 10:44 #628450
door V300 register
VROM 2009 organiseren is gemaakt door V300 register
Heren en dames van het goede leven!
Zo als jullie hebben kunnen horen op de nieuwjaars bijeenkomst: We willen dit jaar VROM groter op de kaart zetten als voorheen. Het moet aantrekkelijker zijn voor clubleden om hiermee mee te gaan. Dat kan zijn in de vorm van een groep, ieder individueel, of op wat voor manier ook. Mogelijk te combineren met een niet-V3C vakantie.
Voor diegene die VROM niet kennen: Kijk op de website www.vrom.org/new_vrom/index.php?content=home . Het is een meerdaags treffen in G?tenborg met alle soorten Volvo's present. Er zijn ook leuke uitstapjes mogelijk naar de volvofabriek enzovoorts. ?rg leuk dus!
Om dit lopende te krijgen zijn we opzoek naar iemand die hier naar toe gaat, en het een en ander op poten wil zetten. Denk hierbij aan een info pakket, een VROM-avondje om te informeren en alle zinnen op een lijn te zetten, andere 300 clubs uitnodigen ( www.volvo300mania.com en www.300power.com ) enzovoorts. Iemand die het voortouw neemt dus. Het hoeft niet bij een persoon te blijven. Een VROM-commissie is uiteraard ook welkom. Het doel is, dat we actiever volvo-vakanties kunnen bieden!
We zijn lekker op tijd, dus ik hoop dat niemand zn vakantie heeft geplanned. Ik hoop dat er veel leden zijn die hier wel oren naar hebben dus! Prachtig om zo een stukje Zweden te kunnen zien!
Wie wil er gaan? Wie zou het voortouw willen nemen? PB naar mij, of stuur een mail naarDit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Zo als jullie hebben kunnen horen op de nieuwjaars bijeenkomst: We willen dit jaar VROM groter op de kaart zetten als voorheen. Het moet aantrekkelijker zijn voor clubleden om hiermee mee te gaan. Dat kan zijn in de vorm van een groep, ieder individueel, of op wat voor manier ook. Mogelijk te combineren met een niet-V3C vakantie.
Voor diegene die VROM niet kennen: Kijk op de website www.vrom.org/new_vrom/index.php?content=home . Het is een meerdaags treffen in G?tenborg met alle soorten Volvo's present. Er zijn ook leuke uitstapjes mogelijk naar de volvofabriek enzovoorts. ?rg leuk dus!
Om dit lopende te krijgen zijn we opzoek naar iemand die hier naar toe gaat, en het een en ander op poten wil zetten. Denk hierbij aan een info pakket, een VROM-avondje om te informeren en alle zinnen op een lijn te zetten, andere 300 clubs uitnodigen ( www.volvo300mania.com en www.300power.com ) enzovoorts. Iemand die het voortouw neemt dus. Het hoeft niet bij een persoon te blijven. Een VROM-commissie is uiteraard ook welkom. Het doel is, dat we actiever volvo-vakanties kunnen bieden!
We zijn lekker op tijd, dus ik hoop dat niemand zn vakantie heeft geplanned. Ik hoop dat er veel leden zijn die hier wel oren naar hebben dus! Prachtig om zo een stukje Zweden te kunnen zien!
Wie wil er gaan? Wie zou het voortouw willen nemen? PB naar mij, of stuur een mail naar
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-01-2009 11:35 #752257
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic VROM 2009 organiseren
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-01-2009 11:38 #752259
door V300 register
Hoezo?:+
(ok ok, blijft lastig, met ong. 99% mannen hier)
(ok ok, blijft lastig, met ong. 99% mannen hier)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-01-2009 11:43 #752263
door V300 register
yeehaa! Ah mooi, dank je.

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-01-2009 12:02 #752268
door V300 register
Ik kan het een ieder zeker aanraden, ik wil ook wel meehelpen met de organistie... maar we gaan niet mee. (iets met een trouwerij de week erna)
Volgend jaar gaan we misschien wel mee.
Is het misschien een idee om binnen andere volvo clubs in nederland ook even te polsen wat daar de plannen zijn?
Volgend jaar gaan we misschien wel mee.
Is het misschien een idee om binnen andere volvo clubs in nederland ook even te polsen wat daar de plannen zijn?
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-01-2009 14:25 #752284
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic VROM 2009 organiseren
Het zou wel leuk zijn om met ?lle Volvo verenigingen, clubs en registers uit NL tegelijk op te rijden! Het zal er wel cool uitzien, honderden volvo's achter elkaar. 
In de week erna een retourtje Noordkaap?

In de week erna een retourtje Noordkaap?
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-01-2009 14:30 #752286
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic VROM 2009 organiseren
Mijn broer en ik hebben nog wel nagedacht om er heen te gaan, maar we kwamen tot de conclusie dat we liever (veel!) geld besparen/uitgeven aan de Volvo's door iets minder ver weg te gaan.
En ja, waarschijnlijk gaan we dan met de 343 DLS op vakantie, als onze plannen een beetje stand kunnen houden:)
En ja, waarschijnlijk gaan we dan met de 343 DLS op vakantie, als onze plannen een beetje stand kunnen houden:)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-01-2009 14:37 #752288
door V300 register
Als camperen/stuga (huisje) geen bezwaar is, kan dit ook best wel goedkoop. (op de brandstof na dan, daar ga je wel wat aan kwijt zijn
)

- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
23-01-2009 15:05 #752298
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic VROM 2009 organiseren
Ik zit er ook aan te denken om mee te gaan! Ik wilde altijd al eens naar het Volvo museum en nadat ik de foto's heb gezien van Jan ben ik helemaal overtuigd!
Maar voorlopig kan ik nog niks zeker zeggen of ik mee kan.. Maar vakantie zit er voor ons waarschijnlijk dit jaar toch niet in, dus zou ik best wel van mijn eigen centen mee kunnen... Alleen staat pap zijn kop hier voorlopig echt niet naar, dus ik vraag ook nog niks, zolang er nog geen concrete datums en plannen etc zijn.
Maar voorlopig kan ik nog niks zeker zeggen of ik mee kan.. Maar vakantie zit er voor ons waarschijnlijk dit jaar toch niet in, dus zou ik best wel van mijn eigen centen mee kunnen... Alleen staat pap zijn kop hier voorlopig echt niet naar, dus ik vraag ook nog niks, zolang er nog geen concrete datums en plannen etc zijn.
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-01-2009 15:08 #752300
door Doeke Dobma (GAST)
Count me in!
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic VROM 2009 organiseren
Bodejodel;86187 schreef : In de week erna een retourtje Noordkaap?
Count me in!

Moderators: Mark Smeets