VROM 2009 organiseren
- V300 register
- Verbannen
-
VROM zit er dik in dit jaar, want ik heb mijn vakantie al opgegeven rond die tijd. Ik plak er dan sowieso nog een vakantie aan vast. Kosten boeien me niet, zolang ik voor deze vakantie onder de 1000 euro blijf, vind ik alles best en dat gaat me makkelijk lukken. Drank en sigaretten gewoon zelf meenemen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Gewoon elke dag ff douchen in zo'n muntendouche bij een benzinestation/truckstop is goedkoper dan een camping lijkt me.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Al vaak geprobeerd om een mooi plekkie te vinden met wildkamperen, maar zodra je ernaar op zoek gaat lukt het meestal niet!Bodejodel;86556 schreef : Campings? Wildkamperen is daar legaal buiten de bebouwde kom!
Gewoon elke dag ff douchen in zo'n muntendouche bij een benzinestation/truckstop is goedkoper dan een camping lijkt me.
Campings in Zweden zijn echt goedkoop, volgens mij bijna altijd onder de 20 euro met 2/3 man, een tent + auto. Delen door 2/3 = net niks.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;86518 schreef : Maar het uitstapje naar de VROM wordt toch door de club georganiseerd als ik het goed begrepen heb op de nieuwjaarsmeeting?
Nou, je moet het eigenlijk meer zo zien: VROM blijft een extern evenement. Wij zijn helemaal voor dit evenement zegmaar, maar als club blijven we er buiten. Daarom zoeken wij ook iemand die dit op poten wil zetten, zodat zoveel mogelijk clubleden meegaan. En bewust zijn Erik en ik dat niet.
Op het moment dat de V3C dit onder zijn vlag neemt, zijn daar ook de bijbehorende verantwoordelijkheden en kosten bij.
De V3C gaat dus niet naar het VROM, maar de leden van de V3C. Zou je kunnen zeggen...
- V300 register
- Verbannen
-
Ik ben al te vaak in scandinavi? geweest, maar ik moet zeggen dat een dergelijk initiatief mij wel interesseert.
- V300 register
- Verbannen
-
Voor diegenen die informatie en/of tips willen; ben er reeds diverse malen geweest (Vrom en gewoon Zweden) dus vragen staat vrij!
voor diegenen die gaan, goede reis en veel plezier :y: