Arjen's nieuwe 340
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Arjen850;214766 schreef : Zoals velen weten stond er hier al ruim anderhalf jaar een sloop 340, voor mij hhad dat ding genoeg onderdelen geleverd, en voor de overige delen kon ik niemand vinden, zelfs weggeven had geen zin.. En dus moest die achter de garage vandaan en move, ruimte maken voor andere spullen
Maar hoe doe je dat wanneer er geen vooras meer onder zit, en de achterwielen muur vast zitten? Overleg met de werkgever, en ik mocht een kraan wagen gebruiken om dat ding weg te halen.. Handiger kan bijna niet
En hoppa
Daar zitten nog zeer mooie zeer bruikbare (en niet meer verkrijgbare) plaatdelen op. Zou je deze er af kunnen halen, want er komt daar zeker een tekort aan en namaken is behoorlijk ingewikkeld en tijdrovend/prijzig.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Je bent een aardige kerel met een voorliefde voor 300's maar soms doe je uitspraken..
Arjen een heel klein beetje kennende heeft hij duidelijk geadverteerd en/of kenbaar gemaakt dat hij een 340 aan het slopen was.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Sorry voor het ongemak.
- V300 register
- Verbannen
-
Erik;215136 schreef : Bij mij neerzetten en hier slopen had geen probleem geweest. Ik wist hier niet van.
Je wist er wel van Erik, toen ik bij jou was hebben we het er al over gehad;), je liet toen zelfs zien geen ruimte te hebben.. ik heb er heel wat mee afgevent, zelfs gratis kwam ik er niet vanaf.. dus alle bruikbare delen eraf voor mezelf, en dan is het voor mij oud ijzer..dat mag dan wat hard klinken, maar het heeft me anderhalf jaar in de weg gelegen..
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Sorry van mijn reactie.
- Robbert Jan
- Nieuw lid
-
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
Arjen, Hoe bevalt de 340?
- V300 register
- Verbannen
-
powerflux;215187 schreef : En zo is het. Meer dan een jaar is genoeg tijd.
Arjen, Hoe bevalt de 340?
Eigenlijk bevalt hij prima, mankeert nooit wat, gooit er zo nu en dan een blauw pluimpje uit, maar verbruikt eigenlijk geen olie. En dus mag het bij het karakter passen van een auto uit 1984:p
Velgen wekken hier en daar leuke reacties op, en verder zal hij in Mei een grote beurt krijgen, want om te blijven rijden zal het onderhoud ook goed moeten zijn.
Maar een 360 GLT lijkt mij ook wel weer es:yesyes:
- V300 register
- Verbannen
-
Maar goed, voorzichtig naar huis, gekeken wat er nou scheelde, en dus de moer weg..
Gelukkig is daar dan altijd Erik:+ Die gebeld om wat advies, en of hij een moer heeft, en ja hoor die had hij.. (zal Erik nog een seintje doen dat we morgen dus niet om een moer komen)
Leg de telefoon neer, en mijn maatje kijkt in de beschermplaat, en voila daar lag de moer:o
Dus riem eraf, hele spul even los gehad, en weer keurig gemonteerd, en ook met lastip zoals Erik aangaf.
Resultaat, de 77 snort weer heerlijk in de rondte, en ik ben de avond kwijt:+
Erik, bedankt voor je telefonische consult:worship: