show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Arjen's nieuwe 340

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-04-2013 10:27 #927204 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Arjen's nieuwe 340

Arjen850;214766 schreef : Zoals velen weten stond er hier al ruim anderhalf jaar een sloop 340, voor mij hhad dat ding genoeg onderdelen geleverd, en voor de overige delen kon ik niemand vinden, zelfs weggeven had geen zin.. En dus moest die achter de garage vandaan en move, ruimte maken voor andere spullen

Maar hoe doe je dat wanneer er geen vooras meer onder zit, en de achterwielen muur vast zitten? Overleg met de werkgever, en ik mocht een kraan wagen gebruiken om dat ding weg te halen.. Handiger kan bijna niet

En hoppa

Daar zitten nog zeer mooie zeer bruikbare (en niet meer verkrijgbare) plaatdelen op. Zou je deze er af kunnen halen, want er komt daar zeker een tekort aan en namaken is behoorlijk ingewikkeld en tijdrovend/prijzig.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-04-2013 10:29 #927205 door E. van Oostveen
Bij mij neerzetten en hier slopen had geen probleem geweest. Ik wist hier niet van.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-04-2013 13:39 #927209 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Arjen's nieuwe 340
Erik, doe eens even rustig. Je doet net of alles bij jou gemeld MOET worden.
Je bent een aardige kerel met een voorliefde voor 300's maar soms doe je uitspraken..

Arjen een heel klein beetje kennende heeft hij duidelijk geadverteerd en/of kenbaar gemaakt dat hij een 340 aan het slopen was.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-04-2013 18:29 #927223 door E. van Oostveen
Klopt Jelmar. Niks hoeft gemeld te worden. Ik heb altijd moeite met het accepteren van dit verlies. Het is idd. beter om dat anders uit te drukken en wat meer voor mezelf te houden. Maar ik roep in diverse topic's wat waardevol is om te behouden en dan schrik ik even bij het zien van deze auto.
Sorry voor het ongemak.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-04-2013 20:15 #927228 door V300 register

Erik;215136 schreef : Bij mij neerzetten en hier slopen had geen probleem geweest. Ik wist hier niet van.

Je wist er wel van Erik, toen ik bij jou was hebben we het er al over gehad;), je liet toen zelfs zien geen ruimte te hebben.. ik heb er heel wat mee afgevent, zelfs gratis kwam ik er niet vanaf.. dus alle bruikbare delen eraf voor mezelf, en dan is het voor mij oud ijzer..dat mag dan wat hard klinken, maar het heeft me anderhalf jaar in de weg gelegen..

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-04-2013 00:18 #927243 door E. van Oostveen
Excuses, dat is me doorgeschoten. Dat ruimte probleem om te stallen klopt idd. Dat probeer ik al lange tijd op te lossen. En dat valt me niet mee.
Sorry van mijn reactie.

• Robbert Jan
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-04-2013 08:39 #927249 door Robbert Jan
Beantwoord door Robbert Jan in topic Arjen's nieuwe 340
Erik, je bent niet de enige die schrikt van zulk soort foto's maar ook jij hebt niet genoeg plaats en mankracht om alle herbruikbare delen te redden. En ik schrijf dit met pijn in het hart.

• Floris Schropp
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-04-2013 09:46 #927255 door Floris Schropp
Beantwoord door Floris Schropp in topic Arjen's nieuwe 340
En zo is het. Meer dan een jaar is genoeg tijd.

Arjen, Hoe bevalt de 340?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-04-2013 22:30 #927396 door V300 register

powerflux;215187 schreef : En zo is het. Meer dan een jaar is genoeg tijd.

Arjen, Hoe bevalt de 340?

Eigenlijk bevalt hij prima, mankeert nooit wat, gooit er zo nu en dan een blauw pluimpje uit, maar verbruikt eigenlijk geen olie. En dus mag het bij het karakter passen van een auto uit 1984:p

Velgen wekken hier en daar leuke reacties op, en verder zal hij in Mei een grote beurt krijgen, want om te blijven rijden zal het onderhoud ook goed moeten zijn.

Maar een 360 GLT lijkt mij ook wel weer es:yesyes:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
08-05-2013 23:01 #930631 door V300 register
Alsof de 77 wist dat ik om werk verlegen zat vandaag, besloot hij aan de rechterkant een moer los te laten lopen van de vario:mad: Langs de kant van de weg, hele spul lag los..:f

Maar goed, voorzichtig naar huis, gekeken wat er nou scheelde, en dus de moer weg..
Gelukkig is daar dan altijd Erik:+ Die gebeld om wat advies, en of hij een moer heeft, en ja hoor die had hij.. (zal Erik nog een seintje doen dat we morgen dus niet om een moer komen)
Leg de telefoon neer, en mijn maatje kijkt in de beschermplaat, en voila daar lag de moer:o
Dus riem eraf, hele spul even los gehad, en weer keurig gemonteerd, en ook met lastip zoals Erik aangaf.

Resultaat, de 77 snort weer heerlijk in de rondte, en ik ben de avond kwijt:+

Erik, bedankt voor je telefonische consult:worship:

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC