Arjen's nieuwe 340
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;212313 schreef : Ja dat is mij ook al 2x gebeurd. Beetje jammer want het gaat om de auto en niet de naam
Eigenlijk wil ik ook niet dat mijn naam zo op deze manier zichtbaar wordt, en verbazend dat dit zonder overleg gebeurt Heren Mod's?
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;212412 schreef : Ik had juist specifiek gevraagd of de topictitels van mijn GLS en GL konden worden aangevuld met mijn naam. Wel zo handig terugzoeken.
Maar dat maakt het meteen een andere situatie.. Ik heb hier niet om gevraagd. Vooralsnog is het stil, maar er zalwel een Mod reageren verwacht ik toch, dan zal het wel goed komen.. En kan meteen deze oftopic gebeuren verwijderd worden..
- V300 register
- Verbannen
-
usernaam is publiek trouwens.... dus als je je eigen naam in de usernaam zet, valt er voor t forum niets meer geheim te houden

- V300 register
- Verbannen
-
Wouter;212470 schreef : het erge is dat ik 100% zeker weet dat ?rgens staat dat je bij plaatsen van een showroomtopic (een deel van) je naam in de titel behoort te zetten... maar ik kan het nu effe nergens terug vinden w??r dat nu ook alweer staat :+
usernaam is publiek trouwens.... dus als je je eigen naam in de usernaam zet, valt er voor t forum niets meer geheim te houden
Als het geheim most blijven dan had ik wel voor een heel ander pseudoniem gekozen, is ook totaal niet waar het om gaat.
V
Nou, als jij het al niet terug kunt vinden, dan moet het wel ergens heeeeeel verborgen staan, en dus ook niet snel leesbaar voor mensen die een blog openen..
Begin onderhand te denken dat er niet meer gereageerd gaat worden....?
- V300 register
- Verbannen
-