Arjen's nieuwe 340
- V300 register
- Verbannen
-
Het enige wat ik kan doen is hopen dat deze 340 goed terecht komt.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Hoe dan ook, zoals ik al eerder typte, hopelijk vind je er een goed koper voor die de 340 met respect behandeld en verder zal koesteren.
- V300 register
- Verbannen
-
Wouter76;216748 schreef : Duidelijk verhaal en ik snap de overwegingen Arjen, wie weet komen de mogelijkheden weer in zicht bij een eventueel nieuw kabinet...?
Hoe dan ook, zoals ik al eerder typte, hopelijk vind je er een goed koper voor die de 340 met respect behandeld en verder zal koesteren.
Als die mogenlijkheid zich voordoet, staat er heel snel weer een 360 hier.. ik had het zo niet gepland, de bedoeling was om hier jaren mee te sturen.. tis jammer, maar goed niet kwellen zegt men dan:)
Weggaan doe ik niet hoor, en lid van de club blijf ik ook. Wil graag een deur open houden;)
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
wordt iig een lastige opgave om een glt in vergelijkbare staat als je 340 te vinden. ik zou bijna zeggen, hang er ff een handbak en een 2.3 onder dan ben je er ook??
- V300 register
- Verbannen
-
En, wie weet verandert er op korte termijn weer van alles in de wetgeving en dan heb je achteraf spijt. Maar misschien heb ik makkelijk praten. Veel wijsheid gewenst.
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;216842 schreef : Ik zou er nog een paar nachtjes over slapen. Zo'n mooie 300-serie vind je niet zomaar. Desnoods een ombouw naar 2-liter (of meer) doen, want daar draai jij je hand vast niet voor om.
En, wie weet verandert er op korte termijn weer van alles in de wetgeving en dan heb je achteraf spijt. Maar misschien heb ik makkelijk praten. Veel wijsheid gewenst.
Ik had er een heleboel nachten over geslapen:no: Zoals gezegd met gemengde gevoelens, maar hij staat in het advertentie rubriek..
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Succes met de verkoop en hopelijk zien we je snel terug met een mooie 360!
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;216903 schreef : Nette advertentie hoor. Als je er wat foto's bij wilt, stuur ze dan even naar advertentiebeheer @ volvo300club .nl dan zet ik ze erbij.
Succes met de verkoop en hopelijk zien we je snel terug met een mooie 360!
Nu een poos verder, advertentie weggevloeid, echt geen 1 reactie. Jammer. Ik had verwacht hem nog wel aan een liefhebber te slijten. Dan zullen de delen die gewild zijn misschien hun weg gaan vinden..
- V300 register
- Verbannen
-

Zoveel mooi spul te koop, maar gebrek in plaats, tijd, geld, en wellicht motivatie om er n?g een bij te moeten houden zal het voor de meeste mensen onmogelijk maken om er nog een auto bij te kopen... Helaas