show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Arjen's nieuwe 340

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-12-2013 22:51 #940185 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Arjen's nieuwe 340

General Custom;223655 schreef : Het probleem met onze advertentiesite is natuurlijk dat wij er allemaal al een of een aantal hebben :D
Zoveel mooi spul te koop, maar gebrek in plaats, tijd, geld, en wellicht motivatie om er n?g een bij te moeten houden zal het voor de meeste mensen onmogelijk maken om er nog een auto bij te kopen... Helaas :(

Ik bedoel het niet als verwijt hoor:) Maar eigenlijk had ik verwacht hem te verkopen, dit omdat het gevraagde bedrag nog niet half dekt wat ik eraan hebt verspijkert, anderzijds denk ik wel dat dit een weergave is van hoe het de oldtimers zal vergaan de komende jaren.
Tis zonde om hem te gaan slopen, maar veel anders zit er niet meer op.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-12-2013 23:14 #940187 door V300 register
Er is onlangs een Volvo gesneuveld, en dus zoekt er iemand vervanging.... Zou natuurlijk een pracht oplossing zijn... Toch? Wie weet loopt deze 340 dan ook 600.000 km.

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
02-12-2013 23:18 #940188 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Arjen's nieuwe 340
Ja, dat zou toch eens mooi zijn zeg!

Kan Esther weer fijn met een prachtige MkII verder rijden.

Enig verschil is geloof ik dat die van jou op gas rijdt, als dat ongewenst is bij de nieuwe koper kan dat dan simpel 'terug-gekeurd' worden?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-12-2013 00:12 #940189 door V300 register
ja dat is geen probleem. maar met hun jaarkilometrage zal dat makkelijk uit kunnen. denk alleen dat handbak vs vario nog wel eens een issue zou kunnen zijn :)

• Floris Schropp
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-12-2013 07:52 #940190 door Floris Schropp
Beantwoord door Floris Schropp in topic Arjen's nieuwe 340
Met zo'n solide basis is een ombouw (heiligschennis :P) wel makkelijk te verantwoorden.

Arjen850;223654 schreef : Nu een poos verder, advertentie weggevloeid, echt geen 1 reactie. Jammer. Ik had verwacht hem nog wel aan een liefhebber te slijten. Dan zullen de delen die gewild zijn misschien hun weg gaan vinden..

Tsja, ik wil ze allemaal wel redden. Maar het is nou eenmaal zo dat ik geen stallingplek heb.
Ik ben bang dat dat voor veel clubleden dezelfde reden geldt

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-12-2013 09:17 #940192 door V300 register

powerflux;223661 schreef : Met zo'n solide basis is een ombouw (heiligschennis :P) wel makkelijk te verantwoorden.

Tsja, ik wil ze allemaal wel redden.

Welkom bij de club :snif:
Er staan er zo al 3 op onze site te koop waarvan ik op het eerste zicht al denk ''hebben hebben hebben!'' (die GL Millionaire, en de witte 340 uit mijn bouwjaar 1992, en de 360 GLT sedan :drool2:). Maarja, de GLE Millionaire wordt al een jaar geschorst wegens geen tijd, en de Fauto doet het ook nog prima...

Het was ook geen commentaar op jou Arjen, maar gewoon omdat het zo vreselijk jammer is :(

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-12-2013 10:28 #940194 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Arjen's nieuwe 340

Arjen850;223656 schreef : Ik bedoel het niet als verwijt hoor:) Maar eigenlijk had ik verwacht hem te verkopen, dit omdat het gevraagde bedrag nog niet half dekt wat ik eraan hebt verspijkert, anderzijds denk ik wel dat dit een weergave is van hoe het de oldtimers zal vergaan de komende jaren.
Tis zonde om hem te gaan slopen, maar veel anders zit er niet meer op.

Ik heb auto's soms meer dan 5 jaar te koop staan en dan komt er op eens een koper/liefhebber zich melden. Geduld wordt beloond en voor mij is het doel; het redden van iedere Volvo. Of het nu een lichtbruine 343 is of een matzwarte 360. Voor deze auto moet je soms een missionaris zijn, maar als mensen eenmaal bekeerd zijn dan voelen ze zich in de hemel...:)

• Steven340
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-12-2013 20:03 #940217 door Steven340
Beantwoord door Steven340 in topic Arjen's nieuwe 340

Arjen850;223656 schreef : Tis zonde om hem te gaan slopen, maar veel anders zit er niet meer op.

Hebben we het hier nog steeds over de MK2 340 GL?
Het lijkt me wel een van de mooiste 340's die er zijn. Zelfs met een schuifdak. Slopen zou wel echt DOOD zonde zijn.

Ik ben hem overgens nog niet tegen gekomen op marktplaats of een andere auto website. En hou het toch nog regelmatig in de gaten van wat er allemaal te koop staat.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-12-2013 20:36 #940219 door V300 register
Die van Esther was ook op lpg.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-12-2013 22:24 #940227 door V300 register

Steven340;223689 schreef : Hebben we het hier nog steeds over de MK2 340 GL?
Het lijkt me wel een van de mooiste 340's die er zijn. Zelfs met een schuifdak. Slopen zou wel echt DOOD zonde zijn.

Ik ben hem overgens nog niet tegen gekomen op marktplaats of een andere auto website. En hou het toch nog regelmatig in de gaten van wat er allemaal te koop staat.

Klopt helemaal, heb hem alleen hier te koop aangeboden gehad.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC