Arjen's nieuwe 340
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

begrijp ik nu goed dat je de oude waterpomp weer hebt teruggebouwd?
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;196166 schreef : ja het was lekker weer vandaag! Ben ook de hele dag buiten bezig geweest, heerlijk zo in het zonnetje
begrijp ik nu goed dat je de oude waterpomp weer hebt teruggebouwd?
Dat heb jij idd goed begrepen, al is dat uiteraard tijdelijk, maar de auto moest rijden want ik had de afspraak bij de gasinbouwer.
Liever had ik meteen de nieuwe (die ik onder garantie zal krijgen) gemonteerd.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Arjen850;196163 schreef : Vanmiddag de 340 gepakt, heerlijk stukje getoert door de omgeving, Deventer even aangedaan, en vevolgens een mooi eind over de dijk. Dak voor het eerst los, jep ik heb genoten:yesyes:
Dan zat de kans erin dat ik je zou spotten Arjen, niet alleen woon ik in Deventer maar was samen met mijn vriendin aan het fietsen op onder andere de dijk.
(dan wel aan de kant van Terwolde, jij zat misschien wel op de dijk richting Olst?)
Wel vaag dat zo een nieuwe waterpomp waarvan de techniek toch niet al te gecompliceerd is DOA is, hopelijk heb je bij een tweede nieuw exemplaar meer geluk, kun je nog een nieuwe vragen onder garantie alwaar je hem hebt gekocht?
- V300 register
- Verbannen
-
Wouter76;196176 schreef : Dan zat de kans erin dat ik je zou spotten Arjen, niet alleen woon ik in Deventer maar was samen met mijn vriendin aan het fietsen op onder andere de dijk.
(dan wel aan de kant van Terwolde, jij zat misschien wel op de dijk richting Olst?)
Wel vaag dat zo een nieuwe waterpomp waarvan de techniek toch niet al te gecompliceerd is DOA is, hopelijk heb je bij een tweede nieuw exemplaar meer geluk, kun je nog een nieuwe vragen onder garantie alwaar je hem hebt gekocht?
Ik weet dat jij in Deventer woont, ik ben vanaf De Worp via de dijk naar Oene gereden, dus een spot was mogelijk geweest:)
Ja hoor, morgen komt de nieuwe al binnen, kom al jaren (erg vaak) bij de leverancier, ze nemen echt niet het risico mij af te wimpelen:drool: Nu alleen nog de tijd vinden hem er weer op te zetten, ik heb ondertussen weer een aardige lijst met dingen die ik wil doen aan de 340:halo:
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
flyhart;196178 schreef : Met zo'n R durft je vaste onderdelen boer jou natuurlijk nooit de deur te wijzen
Als dat de enige auto was waar ik voor bij hen kom}

- V300 register
- Verbannen
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- V300 register
- Verbannen
-