show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Arjen's nieuwe 340

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-03-2012 18:54 #901683 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Arjen's nieuwe 340
Vanmiddag de 340 gepakt, heerlijk stukje getoert door de omgeving, Deventer even aangedaan, en vevolgens een mooi eind over de dijk. Dak voor het eerst los, jep ik heb genoten:yesyes:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-03-2012 19:35 #901686 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Arjen's nieuwe 340
ja het was lekker weer vandaag! Ben ook de hele dag buiten bezig geweest, heerlijk zo in het zonnetje :)

begrijp ik nu goed dat je de oude waterpomp weer hebt teruggebouwd?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-03-2012 19:37 #901687 door V300 register

volvofiel;196166 schreef : ja het was lekker weer vandaag! Ben ook de hele dag buiten bezig geweest, heerlijk zo in het zonnetje :)

begrijp ik nu goed dat je de oude waterpomp weer hebt teruggebouwd?

Dat heb jij idd goed begrepen, al is dat uiteraard tijdelijk, maar de auto moest rijden want ik had de afspraak bij de gasinbouwer.
Liever had ik meteen de nieuwe (die ik onder garantie zal krijgen) gemonteerd.

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
11-03-2012 20:53 #901696 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Arjen's nieuwe 340

Arjen850;196163 schreef : Vanmiddag de 340 gepakt, heerlijk stukje getoert door de omgeving, Deventer even aangedaan, en vevolgens een mooi eind over de dijk. Dak voor het eerst los, jep ik heb genoten:yesyes:

Dan zat de kans erin dat ik je zou spotten Arjen, niet alleen woon ik in Deventer maar was samen met mijn vriendin aan het fietsen op onder andere de dijk.
(dan wel aan de kant van Terwolde, jij zat misschien wel op de dijk richting Olst?)

Wel vaag dat zo een nieuwe waterpomp waarvan de techniek toch niet al te gecompliceerd is DOA is, hopelijk heb je bij een tweede nieuw exemplaar meer geluk, kun je nog een nieuwe vragen onder garantie alwaar je hem hebt gekocht?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-03-2012 20:59 #901697 door V300 register

Wouter76;196176 schreef : Dan zat de kans erin dat ik je zou spotten Arjen, niet alleen woon ik in Deventer maar was samen met mijn vriendin aan het fietsen op onder andere de dijk.
(dan wel aan de kant van Terwolde, jij zat misschien wel op de dijk richting Olst?)

Wel vaag dat zo een nieuwe waterpomp waarvan de techniek toch niet al te gecompliceerd is DOA is, hopelijk heb je bij een tweede nieuw exemplaar meer geluk, kun je nog een nieuwe vragen onder garantie alwaar je hem hebt gekocht?

Ik weet dat jij in Deventer woont, ik ben vanaf De Worp via de dijk naar Oene gereden, dus een spot was mogelijk geweest:)
Ja hoor, morgen komt de nieuwe al binnen, kom al jaren (erg vaak) bij de leverancier, ze nemen echt niet het risico mij af te wimpelen:drool: Nu alleen nog de tijd vinden hem er weer op te zetten, ik heb ondertussen weer een aardige lijst met dingen die ik wil doen aan de 340:halo:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-03-2012 21:15 #901698 door V300 register
Met zo'n R durft je vaste onderdelen boer jou natuurlijk nooit de deur te wijzen :P

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-03-2012 22:11 #901702 door V300 register

flyhart;196178 schreef : Met zo'n R durft je vaste onderdelen boer jou natuurlijk nooit de deur te wijzen :P

Als dat de enige auto was waar ik voor bij hen kom}:)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-03-2012 22:13 #901703 door V300 register
stonden ze nog met de laser op de worp?de 29e nog wel

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
11-03-2012 22:28 #901704 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Arjen's nieuwe 340
En terecht wat mij betreft, zeker de (race-model)motormuizen hadden er vandaag weer lol in om met zoveel mogelijk herrie (lees; veel toeren) en een klapgang over de dijk te blazen waar ook wandelaars en (race) fietsers gebruik van maken, zelfs menig automobilist schrikt zich het leplazerus als hij/zij word ingehaald.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-03-2012 08:48 #901716 door V300 register
Ik ga ooit nog een one issue politieke partij oprichten om motorrijden te verbieden. Ik denk dat ik heel groot wordt. Ik weet ook niet of ik die dingen zelf of dat volk wat erop zit erger vind.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC