show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Arjen's nieuwe 340

• Floris Schropp
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-03-2012 09:08 #901719 door Floris Schropp
Beantwoord door Floris Schropp in topic Arjen's nieuwe 340

Lucluc;196197 schreef : Ik ga ooit nog een one issue politieke partij oprichten om motorrijden te verbieden. Ik denk dat ik heel groot wordt. Ik weet ook niet of ik die dingen zelf of dat volk wat erop zit erger vind.

heb je het ooit zelf gedaan? ik ben het er mee eens dat als ze zich misdragen het enorm irritant is, maar dat is met automobilisten net zo..

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-03-2012 09:27 #901720 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Arjen's nieuwe 340
Gisteren heb ik zoiets meegemaakt, dat geloof je nooit! Er kwam een groep motorrijders aan, en niet zomaar motorrijders. Dat waren aparte figuren :wtf:

-als eerste hoorde je zo niet aankomen door een normale uitlaat
-ten tweede lieten ze een groepje fietsers voor
-ten derde vertrokken ze met 2 wielen op de grond (dat dat kan! Nog nooit gezien)
-en als laatste reden ze 30 in een 30km-zone, toen viel mijn mond echt open van verbazing :+

Moraal van het verhaal: Er zijn gelukkig zat motorrijders die zich normaal gedragen, maar helaas vallen ze een stuk minder op dan die figuren in het nieuws :no:

(Zal ook wel met wielrenners zijn denk ik, al moet ik dat helaas nog zien...)

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
12-03-2012 09:40 #901722 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Arjen's nieuwe 340
Jazeker Bart, er kwamen er ook voorbij (met name de zgn chopper/tour motoren) die het een heel stuk rustiger aan deden, het is ook niet mijn bedoeling alle motorrijders over ??n kam te scheren, het viel me gisteren alleen wel erg op dat een bepaald type motorrijder het niet zo nauw (of juist wel...) nam met het overige verkeer en de snelheids verschillen soms wel behoorlijk groot waren.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-03-2012 09:49 #901724 door V300 register
Het is inderdaad jammer dat er zulke motorrijders zijn, maar je moet eens proberen op de goede soort te letten... Dat is goed voor de bloeddruk, en sinds ik dat doe heb ik zelfs scooters gezien die netjes rijden, echt waar :yesyes:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-03-2012 10:50 #901728 door V300 register
Ik hou van over dijken fietsen en dan wordt je gedist door gasten die met 180 langs je oprijden.... 1 steentje op de weg en ik ben dood. Daar vraag ik niet om. Ik hou ook van heel hard gitaarspelen, maar doe dat ook niet zodat anderen daar last van hebben. En ik woon in een smalle straat in het centrum waar het kennelijk heel leuk is voor motorrijders om daar met 100 doorheen te jagen. Wat een afschuwelijk volk.

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
12-03-2012 11:01 #901729 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Arjen's nieuwe 340
Ehhh sorry Arjen, we gaan nogal off-topic. :o

Misschien vind je het fijn als een moderator even de motor rijder reactie's verplaatst naar het TZO of topic:agressie in het verkeer?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-03-2012 11:56 #901734 door V300 register
Ja sorry, ik liet me ff gaan :)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-03-2012 22:08 #901769 door V300 register

Wouter76;196210 schreef : Ehhh sorry Arjen, we gaan nogal off-topic. :o

Misschien vind je het fijn als een moderator even de motor rijder reactie's verplaatst naar het TZO of topic:agressie in het verkeer?

Boeie, hou wel ven een beetje gezelligheid:)

Heb na wat gezoek nu eindelijk alles compleet bij elkaar voor het stuurhuis, en ook zijn de veerpootlagers en schokkers voor nu geleverd, nieuwe waterpomp(weer) nu van een ander merk(eis van mij)
En de eerste 150 km op lpg zijn een feit, met name de koude start is gewoon beter dan op benzine.. Hij loopt er goed op gelukkig:loser:

Is er of heeft er iemand een schema(eventueel met foto's) van alle vacuum en carterventilatie leidingen?
Wil graag van stuk voor stuk weten hoe ze lopen(originele weg), en waar aangesloten:yeah:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-03-2012 10:18 #901788 door V300 register
Niemand? of een link op dit forum naar foto's? kon het via de zoekmachine niet echt vinden..

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-03-2012 10:28 #901790 door V300 register
Denk eerlijk gezegd dat het wel ergens in de ledendocumentatie staan. Ben totaal niet van de zieltjes werven via het forum.. Maar je hebt zelf toch ook een vraagbaak enzo? Ik heb geen b14, dus kan je helaasch niet verder helpen

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC