Arjen's nieuwe 340
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
Was was je nou kwijt voor deze installatie? Schakelbaar tussen bezine/gas, neem ik aan?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
De gas installatie zit er voor zover mijn niet al te deskundige oog kan zien netjes in, veel plezier met de nu wat goedkopere kilometers ( ik neem althans aan dat je er daarvan heel wat maakt, gezien deze keus)
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
Wouter76;196113 schreef : Zonde zeg dat die nieuwe pomp maar zo'n kort leven beschoren was, was het leger hiervan defect?
De gas installatie zit er voor zover mijn niet al te deskundige oog kan zien netjes in, veel plezier met de nu wat goedkopere kilometers ( ik neem althans aan dat je er daarvan heel wat maakt, gezien deze keus)
De 340 wordt gebruikt als 2e auto, en zal rond de 12000 km per jaar gaan doen..
Ik ben erg benieuwd naar het verbruik ten opzichte van benzine, ik vind hem er mooier op lopen
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;196144 schreef : Dat zal dan wel een 80 liter tank zijn? Ik heb er wel eens 72 liter in gekregen
Die 80l tank past maar net he?
Normaal past hij eigenlijk net niet in combi met de hoedenplank, maar door het frame aan te passen, kan de hoedenplank nog gebruikt blijven worden
- V300 register
- Verbannen
-
Wouter76;196113 schreef : Zonde zeg dat die nieuwe pomp maar zo'n kort leven beschoren was, was het leger hiervan defect?
Wat er precies mee aan de hand is, wordt nog onderzocht. Hij raakte aan de kook, en dat gebeurde omdat de pomp het koelwater niet meer rond pompte, voordat ik de nieuwe pomp gedemonteerd heb, heb ik echt alles geprobeerd, zodat er niets is wat de oorzaak van het warmlopen kan zijn, dan alleen de pomp. Er zal weer een nieuwe op komen, alleen zolang ik niet weet wat er nou aan de hand is, zal dit geen Meyle worden..
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;196151 schreef : schoepenwiel verkeerd om gemonteerd geweest? dan wil hij ook wel gaan caviteren.
Dat is wat ik heb aangegeven bij de leverancier..
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;196152 schreef : Best link want je kan je blokje stuk laten lopen.
Was er ruim optijd bij gelukkig.:yesyes: