Volvo 360 1986 van mpro09
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
ik zat er anders overna te denken om er een homokineet van het een of ander tussen te lassen. dan ben je het probleem met uitlijning ook meteen kwijt
- V300 register
- Verbannen
-
Je moet zo'n koppelstukje eens bekijken om te zien hoeveel ze daaruit gehaald hebben om te balanceren.
Ik zou toch graag eens willen zien wat er gebeurd als je gewoon 8.8 boutjes er in draait. Ik ga dat zelf toch proberen mocht mijn volvo ooit nog gaan rijden ( :humor: )
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Joris;206742 schreef : Ik zat zelf te denken dat als mijn koppelstukje een keer kapot gaat, ik dan denk ik iets ga proberen met een 340 versnellingsbak ophanging, een cardan as en een bellhouse ophanging fabriceren.. ik denk dat zo iets ook mogelijk moet zijn
@Mitchel/Joris, Moet je dan maar eens even in dit topic kijken: www.300power.com/forum/index.php?topic=7582.0
Ps: Met Google Chrome oid kan je het Zweeds het beste vertalen naar het Engels. Dat klopt nog het beste qua zinsbouw..
- V300 register
- Verbannen
-
Fabian;206747 schreef : @Mitchel/Joris, Moet je dan maar eens even in dit topic kijken: www.300power.com/forum/index.php?topic=7582.0
Ps: Met Google Chrome oid kan je het Zweeds het beste vertalen naar het Engels. Dat klopt nog het beste qua zinsbouw..
Die ken ik ja, maar dat gaat me weer iets te ver om zo'n bak/differentieel ombouw te doen..
een 340bak hangt al aan vier punten, zo dus prima moeten voldoen
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
zo kwam het er onderuit:
inmiddels gelukkig een vervanger gevonden in Zweden en terwijl de boel uit elkaar lag meteen maar de koppeling vervangen. deze was op tot de klinknagels
vanavond maar is beginnen met de boel weer te monteren.
en meteen ook maar clublid geworden:yeah: