Volvo 360 1986 van mpro09
- V300 register
- Verbannen
-
Gisteren heb ik mijn eerste auto gekocht. Een Volvo 360 5deurs uit 1986. morgen schrijf ik hem over en ergens in de loop van de week haal ik hem op. zal dan ook meteen foto's plaatsen.
Heeft iemand hier ervaring met oldtimer verzekering voor iemand van 21 zonder een andere auto voor dagelijks gebruik? ik kan er nergens eentje vinden die ik online kan afsluiten. ik heb een maatschappij om en offerte gevraagd maar ik weet niet hoe lang dat gaat duren.
De meneer van wie ik hem koop heeft ook nog een sloop 360 staan. Daar mag ik alle spullen van afhalen die ik denk nodig te hebben. ik neem in ieder geval de benzine tank mee omdat deze waarschijnlijk ergens aan de boven kant lekt. maar heeft er hier iemand tips welke onderdelen handig zijn om reserve te hebben? dan kan ik die ook mee nemen als ze er nog op zitten.
Mvgr
Mitchel
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Handig onderdeel no.1: koppelstuk (zoek maar eens op het forum).
- V300 register
- Verbannen
-
opzich vind ik het niet erg om hem bv. op mn moeders naam te zetten, maar ik moet er natuurlijk wel nog in mogen rijden
- Mark Smeets
- Moderator
-
mpro09;184197 schreef : opzich vind ik het niet erg om hem bv. op mn moeders naam te zetten, maar ik moet er natuurlijk wel nog in mogen rijden
Geen probleem, ik heb 3 auto's op paps naam, waarvan 2 oldtimer

Verzekerings agent weet ook dat ik erin rijd.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
punkazz;184205 schreef : Enige eis: leeftijd 24+.
Ben ik niet.. en de topicstarter ook niet.
Maar ik heb gehoord dat een andere jongen bij ons op het werk aan de baas een verklaring had gevraagd van 3 jaar schadevrij rijden (zaterdag baantje op busje) en dat hij daardoor bijvoorbeeld wel al korting kreeg bij zijn eerste auto.
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;184198 schreef : Geen probleem, ik heb 3 auto's op paps naam, waarvan 2 oldtimer
Verzekerings agent weet ook dat ik erin rijd.
en bij welke verzekeraar is dat?
- Mark Smeets
- Moderator
-
mpro09;184207 schreef : en bij welke verzekeraar is dat?
Bij brunsen ten brink. MAAR mijn pa heeft zelf ook nog 4 auto's en een brommer daar verzekert he! Dus die verzekeringsagent zal niet snel klagen

Op de oldtimers (dus ook mijn 760) kregen we zelfs nog korting omdat we lid zijn van de 300 club (want autoclub)

- V300 register
- Verbannen
-
Mijn opmerking was weer een reactie op Laurens' opmerking. Een tweede auto is niet (altijd) de voornaamste voorwaarde voor oldtimerverzekering, leeftijd vaak wel.v0lv0freak;184206 schreef : Ben ik niet.. en de topicstarter ook niet.