Bart's 340 GLE Millionaire
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik was ook aan het overwegen om er een stukje voor de Volvoice bij te maken... Misschien wel leuk
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
- V300 register
- Verbannen
-
Jos360;217624 schreef : Dat lijkt me nou een perfect sleutelschuurtje om over te nemen!
Inderdaad! Het is jammer dat er normaal een camper gestald staat, anders stond de Volvo er. Als ik die schuur ooit kan huren, zal ik het zeker niet laten. Daar passen veel spullen in!
Beneden 3 auto's neerzetten, en boven onderdelenmagazijn :yesyes:
v0lv0freak;217631 schreef : Heb je voor de 12V aansluiting tussen de stoelen het originele plaatje kunnen gebruiken of heb je dat plaatje zelf gemaakt? Werkt hij ook? Afgetakt van de 12V uit het dashboard? Lijkt me deze zomer wel handig voor de koelbox
Dat heb ik zelf gemaakt van een stukje plastic plaat en een originele aansteker. Hij was inderdaad afgetakt van de aansteker in het dash. Nu heb ik hem er weer uit gehaald omdat de lijm waarmee het plastic vast zat niet goed hield, met als gevolg dat je heel dat plaatje mee omhoog trok als je de aansteker er uit wilde pakken :wtf2:
- V300 register
- Verbannen
-

De score
Geruild met Boris, v??l interieurspul, 2 veerpoten, en een (originele) trekhaak:
Gekocht van marktplaats, h?t onmogelijke deel waar wij allemaal naar zoeken! Een nieuwe voorbalk :wtf:
Nu heb ik me al even voorgenomen g??n dingen voor de voorraad meer te kopen die ik nog niet nodig heb, maar deze kon ik niet laten liggen :halo:
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
als je nog een wil ruilen...
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
is die trekhaak wel voor een sedan? sedan en hatch is verschillend namelijk. Voor montage heb je trouwens ook die platen voor in de kofferbak nodig
- V300 register
- Verbannen
-
Als niemand wil ruilen, dan zal het veel kans aanpassen worden, als hij er uberhaupt onder komt te hangen.
Die platen voor in de kofferbak zagen er niet meer uit, dus die liggen bij het oudijzer. We fabriceren wel nieuwe
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
kun je niet zomaar aanpassen lijkt me