Bart's 340 GLE Millionaire
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik zit er bovendien ook over te denken om schuim onder de motorkap te maken zoals 360's dat soms hebben. Ook wil ik de kofferbak en klep aan de binnenkant mooi bekleden. Nu is de klep kaal en in de kofferbak zit lelijk schuimrubber tegen de zijkanten...
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
in de kofferbak van mijn 360 sedan zitten er iig mooie afdekplaten voor
kijk wel uit met dat schuimrubber onder de kap; bij de 460 van mijn moeder zit er regelmatig een marter van te vreten.
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Lucluc;216259 schreef : Bij mij is de motorkap en achterklep ook alleen van de buitenkant gespoten. Portieren niet, want die waren van een andere kleur. Je moet iets doen om onder de 10.000 euro te blijven
Vind ik nu juist zonde als je zoveel geld er al in stopt!
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;216277 schreef : Vind ik nu juist zonde als je zoveel geld er al in stopt!
Ik niet... De lak is op die plaatsen nog perfect in orde, en je ziet het toch eigenlijk nooit. Een beetje zonde van het geld om daar honderden euro's aan uit te geven, euro's die ook gebruikt kunnen worden voor andere dingen van het wensenlijstje.
Accessoires, een rvs uitlaat, en misschien nog eens een upgrade naar injectie. Naar mijn mening allemaal interessanter dan het spuiten van delen die je toch niet ziet... Maar het is natuurlijk maar net waar je voor kiest
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
dat vind ik nog veel belangrijker dan de discussie over wel/niet meespuiten van delen die uit het zicht zitten