show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Bart's 340 GLE Millionaire
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
01-04-2012 23:12 #902967
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Bart's 340 GLE Millionaire
Hee dat is een vieze deuk in je achterscherm! Zie ik nu pas.
Ik vind die Millionaire tekst erg leuk gevonden! Maar ik zou verder geen streepje doen. En ook een mooie donkere kleur grijs of blauw
Maar zoals al vaker gezegd, smaken verschillen en mooi dat je de auto in originele staat hersteld!
Ik vind die Millionaire tekst erg leuk gevonden! Maar ik zou verder geen streepje doen. En ook een mooie donkere kleur grijs of blauw

Maar zoals al vaker gezegd, smaken verschillen en mooi dat je de auto in originele staat hersteld!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
01-04-2012 23:22 #902968
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Bart's 340 GLE Millionaire
Dat deukje is inderdaad jammer, maar gelukkig niks wat niet opgelost kan worden. Op bovenstaande foto's lijkt het overigens wel erger dan het is.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
02-04-2012 11:17 #902980
door V300 register
Even een wintergrill gemaakt in een verloren uurtje... Na de winter natuurlijk 
Kosten: ?1,20 voor een rol aluminiumtape bij Action, een grill die ik nog had liggen, en zo'n GLE-dingetje dat ik nog had liggen.
Het enige nadeel is dat je de tape er niet zomaar even af kunt trekken, want dan blijven er overal lijmresten zitten.

Kosten: ?1,20 voor een rol aluminiumtape bij Action, een grill die ik nog had liggen, en zo'n GLE-dingetje dat ik nog had liggen.
Het enige nadeel is dat je de tape er niet zomaar even af kunt trekken, want dan blijven er overal lijmresten zitten.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
02-04-2012 12:00 #902982
door V300 register
haha, beter laat dan nooit;)
ik ben trouwens voor het lijntje op de laatste foto!
ik ben trouwens voor het lijntje op de laatste foto!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
02-04-2012 15:43 #902987
door V300 register
Nu is het wachten op het eerste steentje, of kindervingertje
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
02-04-2012 18:43 #902995
door V300 register
Van steenslag zal het niet kapot gaan schat ik in. Die tape is door de lijm die er aan de achterkant op zit best sterk. Kindervingers, tja, daar werkt alleen 220 Volt tegen :humor:
Blijkt de alu-tape toch makkelijk kapot te gaan, dan doe ik het opnieuw met een laag gewone verpakkingstape er onder. (enkel verpakkingstape ziet er echt niet uit, dan is dit nog net iets beter).
mastertje;197513 schreef : Nu is het wachten op het eerste steentje, of kindervingertje
Van steenslag zal het niet kapot gaan schat ik in. Die tape is door de lijm die er aan de achterkant op zit best sterk. Kindervingers, tja, daar werkt alleen 220 Volt tegen :humor:
Blijkt de alu-tape toch makkelijk kapot te gaan, dan doe ik het opnieuw met een laag gewone verpakkingstape er onder. (enkel verpakkingstape ziet er echt niet uit, dan is dit nog net iets beter).
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-04-2012 10:43 #903030
door V300 register
De ''Millionaire''-stickers zijn besteld. Meteen maar 10 stuks, want in prijs maakte dat maar relatief weinig uit met 5 stuks (?75 tegen ?50). Als iemand dus nog eens zo'n sticker zoekt, ik heb ze.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-04-2012 21:06 #903213
door V300 register
Vandaag lag er een leuke envelop op de mat! (nouja, twee als je de belastingteruggave meetelt
). De ''Millionaire''-stickers :w00t: Ik heb mezelf overigens bedacht, en er maar 5 besteld. Het mooie is, ze zijn niet van echt te onderscheiden. Alles is precies het zelfde, zelfs de kleur! Dat laatste had ik eigenlijk niet durven dromen, laat staan verwachten, maar het is natuurlijk wel super geweldig!
En :
:pics:
Dus:
PS. Sorry voor de sluikreclame. Hoewel je bij dit bedrijf best je stickers (na) kunt laten maken
). De ''Millionaire''-stickers :w00t: Ik heb mezelf overigens bedacht, en er maar 5 besteld. Het mooie is, ze zijn niet van echt te onderscheiden. Alles is precies het zelfde, zelfs de kleur! Dat laatste had ik eigenlijk niet durven dromen, laat staan verwachten, maar het is natuurlijk wel super geweldig!En :
:pics:
Dus:
PS. Sorry voor de sluikreclame. Hoewel je bij dit bedrijf best je stickers (na) kunt laten maken
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
07-04-2012 10:32 #903323
door V300 register
carburateur
Het volgende nieuwe Volvo speelgoed is weer binnen, een nieuwe carburateur! :w00t:
Deze is in de jaren 80 van een 340 afgekomen welke alleen nog op gas moest lopen. De carburateur was hierbij overbodig, en bleef een kwarteeuw ergens in een hoekje staan... :wtf:
Foto's:
Eigenlijk nog zonde om in te bouwen zo'n mooi ding
Misschien wel de laatste nieuwe Solex 28-34 Z10 carburateur...
Zou ik deze carburateur meteen in kunnen bouwen? Of is het beter om er eerst een revisieset en nieuwe vlotter in te zetten?
Het volgende nieuwe Volvo speelgoed is weer binnen, een nieuwe carburateur! :w00t:
Deze is in de jaren 80 van een 340 afgekomen welke alleen nog op gas moest lopen. De carburateur was hierbij overbodig, en bleef een kwarteeuw ergens in een hoekje staan... :wtf:
Foto's:
Eigenlijk nog zonde om in te bouwen zo'n mooi ding
Misschien wel de laatste nieuwe Solex 28-34 Z10 carburateur...Zou ik deze carburateur meteen in kunnen bouwen? Of is het beter om er eerst een revisieset en nieuwe vlotter in te zetten?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
07-04-2012 22:46 #903375
door V300 register
Dat is wel apart
Normaal zie je ze alleen op zwart-wit foto's, niet zo high res. Kan net zo goed dit jaar gebouwd zijn zo 
Denk dat je gewoon even moet kijken of de plastic of rubberen onderdelen niet bros zijn door veroudering. Alle metalen onderdelen zullen gewoon nog in top conditie zijn als ze niet in een vochtige ruimte bewaard zijn. Misschien zit er een dooie spin in of zo.

Denk dat je gewoon even moet kijken of de plastic of rubberen onderdelen niet bros zijn door veroudering. Alle metalen onderdelen zullen gewoon nog in top conditie zijn als ze niet in een vochtige ruimte bewaard zijn. Misschien zit er een dooie spin in of zo.
Moderators: Mark Smeets