Bart's 340 GLE Millionaire
- V300 register
- Verbannen
-
General Custom;192985 schreef : Het verschil is vooral dat overal water komt.
Als voorbeeld wil ik de paravanhoek aanhalen. Rechts zit er roest onder, en best veel volgens mij ook. Zolang dat niet gerepareerd is gaat het verder met roesten, en als er water bijkomt nog harder.
Dan zijn er bijvoorbeeld ook nog de deuren, en vooral de stootstrips. Om een of andere rede komt hier oppervlakkige roest achter op sommige plaatsen. Dit komt ook puur en alleen door de regen.
Natuurlijk heeft een auto die stil staat in de regen wel minder te leiden dan een auto die rijdt in de regen.
Maar wat is er op tegen dan om de Volvo binnen te zetten? Het lijkt me namelijk altijd beter dan buiten...
Als je de paravanhoek goed inspuit met ML en de rubbers insmeert/dichtsmeert met vaseline kan er weinig verder roesten lijkt me (ziet er wel ranzig uit)
Ik weet niet in hoeverre je achter de stootstrips kunt behandelen met ML etc. Ik neem aan dat ze er eerst af moeten.
Als je door de regen rijdt dan stook je hem natuurlijk ook goed warm en daar droogt hij inwendig beter van.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik wou inderdaad wel nieuwe deuren zoeken, maar die zijn natuurlijk niet echt schaars. Dat kan over een paar jaar nog altijd...
Sowieso wordt het komende tijd al met al hier en daar niet te dure en vooral goede onderdelen zoeken. Dat is de sport
Zo heb ik ook nieuwe originele Volvo remblokken gekocht voor ?15, en NOS wielkastranden voor ?10/stk. Alles voor de Volvo 340 is zo heerlijk goedkoop, als je maar geduld hebt en goed zoekt :y:De auto minder gebruiken kan eigenlijk haast niet. Op een gegeven moment krijg ik van die afkickverschijnselen :+
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
flyhart;193031 schreef : Ik weet het goed gemaakt. ik heb nog een gouden 360 in de aanbieding. Belastingvrij. kan je voor een paarhonderd euro zo in wegrijden en deze lekekr wegzetten
Daar heb ik opzich wel oren naar. Alleen ben ik bang dat ik dan 2 restauratie objecten krijg
Maar het is wel een optie inderdaad... Ik stuur je een pb Edit:
Ik heb de advertentie gezien (dus geen pb gestuurd). Klinkt niet verkeerd, maar het zelfde probleem als de Millionaire. Ik ben dus bang dat dat uit zou lopen op 2 restauratieprojecten...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
v0lv0freak;192972 schreef : en je moet nog een auto hebben.. en geloof me, het is lastig daar niet ook een hobby object te maken. Want als auto liefhebber heb je daar gewoon behoefte aan, iets verbeteren aan je auto.. dus gaat daar ook nog geld in zitten...
General Custom;193051 schreef : Alleen ben ik bang dat ik dan 2 restauratie objecten krijg
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Berichten: 4
flyhart;193031 schreef : Ik weet het goed gemaakt. ik heb nog een gouden 360 in de aanbieding. Belastingvrij. kan je voor een paarhonderd euro zo in wegrijden en deze lekekr wegzetten
ruilen tegen een 343?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
De auto strippen moet ik zelf doen, en natuurlijk onderdelen zoeken. De belangrijkste onderdelen die ik waarschijnlijk nodig heb zijn 4 deuren, raamrubbers, rechter paravanhoek, en rvs-plaat van 80x80cm.
Nu nog opzoek naar een betaalbare spuiter...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.





