Bart's 340 GLE Millionaire
- V300 register
- Verbannen
-
General Custom;198668 schreef : Overigens ben ik voor mezelf de afweging gaan maken. Wil ik op mijn ene vrije dag in de week boven de auto hangen, of er in zitten? Het liefst dat 2e,...
Heel herkenbaar! Maar het kachelhuis is inderdaad een eitje, ik heb het eens bij de diesel gedaan, in mijn herinnering is het wel handig om bij het vastzetten iemand in de auto te hebben om 't moertje of 'zelfvastdraai-piefeltje' vast te houden/te begeleiden.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
........:no_comment:
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb verder niks meer gehoord van de garage, dus met die apk zal het wel meevallen...
Maar, ik heb bedacht dat ik eens opnieuw moet aarden. Nee, ik ga geen wiet roken in de auto of andere hippie-achtige praktijken, maar wel een stapje terug doen op auto gebied. Die auto moet weer auto worden, en mijn leven moet niet meer om die auto draaien. Het is van een hobby aan het veranderen in een obsessie, en die obsessie moet weer hobby worden...
Ik ben het beu om wakker te liggen van problemen met een auto, ik ben het beu om 2 keer per dag marktplaats.nl af te gaan voor buitenkansjes of accessoires met 2 keer per maand resultaat als het meezit, en ik ben die kleine obsessieve dingen zat. Zo kom ik er nu bijvoorbeeld achter dat ik altijd 's avonds nog uit het raam kijk en in gedachte tegen de auto welterusten zeg, en is het door mijn hoofd geschoten hoe ik het ga vieren dat ik de Volvo een jaar heb. Hallo, het is een auto :crazy2:
Conclusie: ik ga een stapje terugdoen, en een vriendin zoeken in plaats van een auto als vriendin behandelen... Je ziet altijd van die ''help mijn man heeft een hobby'' Henken en Anja's op tv en dan denk je ik wordt nooit zo, maar in werkelijkheid ben ik n?t zo :hmmz2:
Misschien niet zo boeiend om te lezen (of misschien toch herkenbaar voor een enkeling), maar dan hoeft in elk geval niemand zich af te vragen waarom ik minder aanwezig ben of dit topic minder hard gaat lopen of zo. De auto blijft overigens wel gewoon, en zal ook worden opgeknapt.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik had een nieuwe tellerbak in m'n auto gezet met alle metertjes enzo. Nou de eerste 50 km kon ik daar m'n ogen niet van af houden. Achterlijk eigenlijk, want 1tje heb ik niet goed aangesloten en 1tje werkt niet.
Maar misschien is het goed je te beseffen dat er andere dingen zijn dan je hobby
- V300 register
- Verbannen
-
flyhart;198755 schreef : Maar misschien is het goed je te beseffen dat er andere dingen zijn dan je hobby
Precies, en als je dan niks anders doet dan 's morgens met je hobby bezig zijn en 's middags werken dan wordt het toch een beetje een obsessie vind ik...
Speelgoed op je auto schroeven en er niet vanaf kunnen blijven is niet raar of obsessief hoor, dat heeft iedereen denk ik wel :+ Ik heb zo een half uur aan de knopjes van de radio lopen draaien :lol:
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
soms denk ik ook wel eens "nu even niet" of "ik heb daar veel te veel tijd aan besteed", maar ach, als je het ding dan op zondagmiddag de garage uit rijdt en er een rondje mee gaat toeren, komt er toch al gauw weer een lach op je gezicht
en die vriendin komt vanzelf wel
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;198766 schreef : en die vriendin komt vanzelf wel
Niet met die auto
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Lucluc;198767 schreef : Niet met die auto
Ach ben er al achter dat het dan of een golf moet zijn of een audi ofzo.. Ik vertel meestal niet dat het een uit de hand gelopen hobby is

General Custom;198753 schreef : I ik ben het beu om 2 keer per dag marktplaats.nl af te gaan voor buitenkansjes of accessoires met 2 keer per maand resultaat als het meezit
Haha herkenbaar! Gaat over hoor, op een gegeven moment heb je als
Zonder dollen, komt goed hoor. Goed dat je het zelf beseft in elk geval, en nu dat ding gewoon gaan gebruiken! Daar is die voor gemaakt
- V300 register
- Verbannen
-