Volvo 340 CVT '88 van Steven (ex)
- V300 register
- Verbannen
-
Gekke Gerritje;184094 schreef : 3 en 5 deurs zijn toch heel wat minder lelijk dan de sedan hoor!!!
Maar ja, mooi lelijk is ook een gave.:w00t:
Da's gewoon een kwestie van smaak. Ik vind mijn 340 hatch en 360 sedan even mooi, hoor! :yesyes:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Mij gaat het om hoe speciaal een auto (voor iemand) is. Dat waren de BS-jes (blue specials) in principe voor mij, totdat het allemaal echt teveel werd en ik er niet meer de middelen voor had om het aan te pakken. Les 1: twee auto's is teveel, les 2: laat die echte oudjes a.u.b. met rust, les 3: schaf er ??n aan waar niet zo snel - zoveel - plaatwerk aan moet te gebeuren.
Oftewel: de sedan is een blijvertje. Deze witte was dat voor mij dus vorig jaar bij aanschaf ook al niet.
Daarnaast: mocht het ooit zover komen dat ik de 360 toch weg wil doen, dan zal deze l?ng niet zo makkelijk verkocht worden (aan een onbekende) als deze witte. Ik weet inmiddels wel wat zeldzaam of bijzonder is. De BS-jes heb ik namelijk ook heel lang aangehouden in de hoop dat het misschien nog wel wat werd; uiteindelijk moest ik een oplossing verzinnen/afwachten waardoor deze niet zomaar op de sloop terecht zouden komen. Als me dat een paar extra duiten kost (en dat heeft het wel gedaan), dan maakt me dat weinig uit.
Wat ik net lees op de mail: de auto is van binnen compleet gestript, morgen begint hij aan de buitenkant. Goed plaatwerk wordt opgeslagen. Motorblok ging er geloof ik ook nog uit. Voor dinsdag is ie kaal. Gaat rap!
Edit: @Erik, ik heb je mailadres doorgegeven aan de koper, mocht hij nog wat overhouden of onderdelen nodig hebben...hij woont vlakbij, maar kende jou nog niet.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Volgens mij wordt deze uit elkaar getrokken :wtf2:
- V300 register
- Verbannen
-
volvo liefhebber;184573 schreef : Hee, dat is een bekende auto :+
Volgens mij wordt deze uit elkaar getrokken :wtf2:
Zie link link.marktplaats.nl/486577782
- V300 register
- Verbannen
-

toch pijnlijk hoor....

- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
@ Erik. Ik begrijp soms ook niet dat er steeds auto`s uit elkaar getrokken worden terwijl er nog onderdelen op voorrraad liggen.
Ik hoop dat mijn Volvo 340 die ik te koop ga zetten een betere toekomst tegemoet gaat.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Maar gaat die regeling weer op de schop dan? Dat zou lullig zijn voor Hub . . . (en de witte natuurlijk).