Volvo 340 CVT '88 van Steven (ex)
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Gisteren had ik mijn bril maar af gedaan tijdens het werken aan de auto, zo irritant als je steeds die bril terug moet drukken op je neus
(zolang het geen preciese klusjes zijn aan de auto gaat dat nog wel bij mij)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Trouwens, mijn klepjes hoor je echt veeeeel harder als de motor goed warm is. Ik hoor altijd dat dat andersom is, maar dat heb ik eigenlijk nog nooit zo ervaren....
- V300 register
- Verbannen
-
Is mijn telefoon zonder internet toch nog ergens goed voorLucluc;181387 schreef : Goed filmpje idd!

- V300 register
- Verbannen
-
Oja volgens mij heeft een vrachtwagenchauffeur mij gespot. Er klonk een 'vriendelijke' toeter toen ik 'm inhaalde. Ergens bij Staphorst in de buurt. Althans, er was niets aan de hand en ik kon geen andere reden verzinnen :+ Wishful thinking?
Toen we met de boot op Vlieland aankwamen dacht ik ff dat ze mijn auto hadden ingeladen...er reed een witte 340 weg van de boot! Ook Vlieland is dus 'gezegend' met een stukje 300!

- V300 register
- Verbannen
-
punkazz;181800 schreef : Oja volgens mij heeft een vrachtwagenchauffeur mij gespot. Er klonk een 'vriendelijke' toeter toen ik 'm inhaalde.
Misschien Paul Bouchard?
- V300 register
- Verbannen
-
Maar de rode die ik op de parkeerplaats van Harlingen zag staan was niet van jou??
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Mooi dat je nu wat zuiniger rijd, is toch een heel nette score als je ca 120-130 rijd vind ik.
Heb je het leuk gehad op Vlieland?
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
kan geen kwaad en ze doen het bijna allemaal.
klepspeling hoor je terug als een veel hoger metalig tikken, dit hoor je vaak het beste terug dwars door het schutbord heen bij constante snelheid op strak asfalt. rikketikketikketikketik
- V300 register
- Verbannen
-