Volvo 360 GLS 1984 Hatchback
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
(Ergens in 'mijn' topic staat er vast wel een verslagje over)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Done:
- Olie + filter
- kvs verwisseld
- thermostaat verwisseld
- uitlaat helemaal rechtgehangen
- benzine slang tussen de tanks vervangen
- beschermplaat teruggemonteerd (heel gedoe want er was toch aardig wat verbogen onder de auto, maar dat is nu allemaal weer in orde)
De auto rijdt nu dus ook weer op benzine (ga ik toch eigenlijk niet gebruiken, maar mocht het gas een keer halverwege de rit naar de pomp op zijn is het toch wel fijn)
Verder heb ik op de sloop nog wat leuks gevonden van een v40. Ik zag dat in een ander topic voorbij komen. Ga deze er keurig opplakken(dus niet boren!). ik vind het wel chique

wat simpele foto's om het verhaal smeuig te houden.
omhoog met dat ding:
Voor de deur nog even de thermostaat gewisseld. En ook onder de kap gepoetst met dasty. Ja, ik hou daar ook niet van. Maar Chris had me aangesproken op de ranzigheid. En nu is het toch wel weer erg netjes, ook het kleppendeksel shined 'm hard.
Uiteraard alles eerst netjes schoonmaken met een staalborstel e.d. En dan de nieuwe thermostaat er in. Binnenkort toch ook maar eens alle slangenklemmen vervangen
van de 850 even de fusee en abs sensor verwisseld, ook nog olie e.d. En het uitlaatsierstuk verwisseld (ze was best een b*tch en gaf niet echt mee, dus de slijper er maar in)
Kortom: de auto loopt als nooit te voren. Moet binnenkort toch echt eens wat aanpassingen gaan doen aan het onderstel.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;195778 schreef : Is het geen probleem dat je geen beschermkap om de D-riem hebt? Ivm vet en vuil?
Jaaa jaaa jaaaa, dat zegt iedereen:+ En ik heb al 100 mailtjes gestuurd. Maar niemand heeft zo'n ding voor mij!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-

Kan iemand de vraag van Joris beantwoorden? In het geval van ja, wil ik hem graag hebben
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Kun je er niet eentje van een 240 proberen..?
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|