Volvo 360 GLS 1984 Hatchback
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Lucluc;192231 schreef : Volgens mij is er wel verschil tussen een B19A met contactpuntjes en B19A met renix. Heb het idee dat de laatste sowieso wat feller is, hoewel op papier een paar pk minder.
Nou J-L... dat weet ik zo net nog niet. Mijn 345 is behoorlijk fel, ook onderin de toeren. Die motor is echt lekker "los" (misschien vanwege het gassen door de bergen afgelopen zomer?). Mijn 343 is een stukje luier wat dat betreft, maar die moet nog eens goed afgesteld worden.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Lucluc;192234 schreef : Ah, we gaan een wedstrijdje doen!
Wedstrijdjes? Maar... maar... jij hebt de stroomlijn mee

Als jij nou een rondje in mijn 345 rijdt, ben je vast ook wel overtuigd. Misschien komende sleuteldag? Ik moet toch de pakking tussen voorpijp en spruitstuk vervangen dus ik ben erbij.
- V300 register
- Verbannen
-
Misschien Frits eens vragen. Die heeft de nokkenas in z'n ex GLS ook vervangen door een A. Zat toen een Y/L in volgens mij.
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;192245 schreef : Wedstrijdjes? Maar... maar... jij hebt de stroomlijn mee
Als jij nou een rondje in mijn 345 rijdt, ben je vast ook wel overtuigd. Misschien komende sleuteldag? Ik moet toch de pakking tussen voorpijp en spruitstuk vervangen dus ik ben erbij.
Tot 100km/u maakt de stroomlijn echt niet veel uit.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
dat "maar.... maar" en die smilie staan er niet voor nietsRuben;192261 schreef : Tot 100km/u maakt de stroomlijn echt niet veel uit.

Ik ben niet zo vlot met schakelen (vlot genoeg voor gewoon gebruik, maar niet voor de racerij) en houd niet zo van hoge toeren, vandaar mijn aanbod aan J-L om die 345 zelf eens te "voelen".
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ruben, wat zeg jij ervan? Ik betaal, jij stuurt hem op. Als het echt niks is, dan stuur ik hem op mijn kosten terug als ik de rest van m'n geld terug krijg? (Verwacht eigenlijk niet dat dit gaat gebeuren)
Scheeld weer verzendkosten en krijg je meteen een bakkie bonen met koeiensap
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|