Volvo 360 GLS 1984 Hatchback
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;195896 schreef :
Jos, je zou eigenlijk eens moeten wachten tot zondag (dan ben jij ook in Heerde toch?), dan zal ik je adhv mijn 345 laten zien wat je moet hebben
Mja, zondag gaat hetlaas naar alle waarschijnlijkheid niet door helaas

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Thanks iedereen!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

- Laurens Post
- Nieuw lid
-
volvofiel;195896 schreef : ik ben bang dat die van vomd niet passen, die dingen hebben een andere vorm zo te zien. De onderste helft heeft de b19 niet, daar zit een ijzeren vorm omheen (de achterplaat die achter de poelies zit). Die ijzeren rand vervloek je bij het wisselen van de riem want die zit echt gruwelijk in de weg. Zodoende heb je alleen een bovenstuk nodig, te herkennen aan een gradenverdeling boven de krukaspoelie en het plastic dat aansluit op het ijzeren deel.
Lastig uit te leggen zo, wacht anders even tot zondag (dan ben jij ook in Heerde toch?), dan zal ik je adhv mijn 345 laten zien wat je moet hebben
Dat is zaterdag Joost, zou jammer zijn als je 1 dag te laat aan komt:V300:
- V300 register
- Verbannen
-
:humor:elpee;195929 schreef : Dat is zaterdag Joost, zou jammer zijn als je 1 dag te laat aan komt:V300:
Zou leuk zijn als je er bij kan zijn, tenminste 1 bekend gezicht.
Op dat het er snel meer mogen worden!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
mja, zo tussen alle bedrijven door hier een berichtje posten gaat niet altijd goed :+
- V300 register
- Verbannen
-

Maar is jouw nokkenaspoelie ook niet een beetje wobbly Jos?
- V300 register
- Verbannen
-
Nee, bij vorige dbwissel gecontroleerd en dat is alleen het plaatje aan de voorkant wat schreef op de poelie zit
- V300 register
- Verbannen
-
ik zat afgelopen week 2 x met 4 mensen in de auto. Als ik dan over een drempel of een hobbel ga, hoor ik (het lijkt iig) linksachter een hele harde KLOENK. Soort alsof m'n demper aan het einde zit. Zou dit kunnen? Alleen in de auto hoor ik het niet, met z'n 2en heel zachtjes misschien een beetje.
ik heb achter landrover90 dempers, en die zijn nog niet aan het gaan. Als ik de achterkant indruk is deze nog goed strak. Voor zijn mijn dempers wel aan vervanging toe.