Volvo 360 GLS 1984 Hatchback
- V300 register
- Verbannen
-
Was natuurlijk even vergeten dat choke gewoon extra zuurstof is. hij loopt erg mooi op gas.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
flyhart;192209 schreef : Injectie, blugh..
Was natuurlijk even vergeten dat choke gewoon extra zuurstof is. hij loopt erg mooi op gas.
Choke extra zuurstof? Is toch minder zuurstof= rijker mengsel.
Je zou de ontsteking wat kunnen vervroegen en eventueel een A nokkenas van een B200E/B21 etc. plaatsen. Heb je het verloren vermogen weer terug.
Carburateur inlaatspruitstuk is eigenlijk te klein voor LPG en het mengstuk voor de stromberg is nogal een begrenzing. K-jet inlaat monteren en LPG only rijden kan veel schelen. Mja gezien het formaat van de tank lijkt me dat niet echt een optie.
(A nokkenas heb ik, kun je hebben voor 3 tientjes incl verzenden)
- V300 register
- Verbannen
-
Ruben;192212 schreef : Choke extra zuurstof? Is toch minder zuurstof= rijker mengsel.
Je zou de ontsteking wat kunnen vervroegen en eventueel een A nokkenas van een B200E/B21 etc. plaatsen. Heb je het verloren vermogen weer terug.
Carburateur inlaatspruitstuk is eigenlijk te klein voor LPG en het mengstuk voor de stromberg is nogal een begrenzing. K-jet inlaat monteren en LPG only rijden kan veel schelen. Mja gezien het formaat van de tank lijkt me dat niet echt een optie.
(A nokkenas heb ik, kun je hebben voor 3 tientjes incl verzenden)
Je hebt gelijkt Ruben. Ik kan niet echt meer nadenken nadat m'n stage is begonnen

Is zo'n nokkenas gewoon plug&play hophop erin en klaar? Daar ga ik zeker wel wat onzuiniger van rijden?
- V300 register
- Verbannen
-
flyhart;192213 schreef : Je hebt gelijkt Ruben. Ik kan niet echt meer nadenken nadat m'n stage is begonnen
Is zo'n nokkenas gewoon plug&play hophop erin en klaar? Daar ga ik zeker wel wat onzuiniger van rijden?
Ja is gewoon plug and pray. Mogelijk moet je wel de kleppen stellen. Echt meer verbruik je niet. Ok wel iets, maar de extra rijdbaarheid maakt dat ruimschoots goed.
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Ruben;192218 schreef : Ja is gewoon plug and pray.
dat is toch bij alle reparaties/"sleutelsessies" die je aan je 300 doet :+
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;192221 schreef : Wat voor nokkenas zit er dan ik m'n B200K?
360 B200K heeft volgens mij een Y.
360 B19A een L als het goed is, terwijl een B19A in een 240 volgens mij een A heeft.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-