Volvo 360 GLS 1984 Hatchback
- V300 register
- Verbannen
-
Voor een appel en een ei in de US gekocht en in mijn auto naar hier laten sturen. Zo heb je altijd iets bij.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Deze set maar dan voor 130 dollar onder deze prijs, splinternieuw
Maar ik zal je topic niet verder vervuilen. Misschien heb je wat aan die link maar misschien ook niet. Goede sleutelkwaliteit, duidelijk geen Gedore of Snapon maar zeker geen Aldi rommel. Ik heb er tot nu toe al veel mee gewerkt en alleen ooit een 3/8 ratel kapot getrokken (die gratis direct vervangen werd). Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Bij Sears verkopen ze geen wapens, dan moet je bij de winkel er tegenover zijn, daar hebben ze outdoor spullen.volvofiel;169921 schreef : O, was dat in die supermarkt waar de AK47's aan de andere kant van de stelling hingen?? :humor:
En AK47's mogen alleen als semi-automaat verkocht worden. Geen echte AK's dus.:f
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Anjo of Wouter N, komt er maar in!!!!
Een T-stukje is er vast ook heel mooi op te maken hoor Jos, zonder dat het meteen beun achtig staat, zolang die economy meter maar het motor vacu?m krijgt. (en heel belangrijk natuurlijk dat er geen vacu?m lek onstaat)
- V300 register
- Verbannen
-
Wouter76;169924 schreef : Dit bevreemd me wel moet ik zeggen, engelse maten op onze auto's???
Anjo of Wouter N, komt er maar in!!!!
Een T-stukje is er vast ook heel mooi op te maken hoor Jos, zonder dat het meteen beun achtig staat, zolang die economy meter maar het motor vacu?m krijgt. (en heel belangrijk natuurlijk dat er geen vacu?m lek onstaat)
Het zou niet logisch zijn, maar er kan altijd ooit iemand vlug een boutje ingedraaid hebben met een engelse kop, je weet nooit wat mensen allemaal kunnen maken. :+
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- V300 register
- Verbannen
-