Volvo 360 GLS 1984 Hatchback
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
heb trouwens net ook een eco meter gekocht voor de dash:D
- V300 register
- Verbannen
-
flyhart;169225 schreef : Ik ga zeker ook voor de GLS grill! De hella grill komt eerst in de vario sedan voor de CarbageRun. Ik vind het wel zonde om zo'n exclusieve grill te slopen voor de lampen. Dan koop ik liever gewoon ff lampen. Tenzij iemand ze hier heeft? en evt. aan mij wilt doorverkopen?
Ik meen dat Jeroen de uitsparingen voor mistlampen in de voorbalk bedoelde
- V300 register
- Verbannen
-
Vermilion;169256 schreef : Ik meen dat Jeroen de uitsparingen voor mistlampen in de voorbalk bedoelde
Ja klopt, maar volgens mij bedoelde hij, dat ik de lampen uit de grill haal, en dus in m'n volvo monteer. maar ik wil die grill niet uit elkaar halen
--
edit:
Ik zie nu dat ze met vleugelmoeren aan die grill vastzitten, dus dat ik hem niet hoef te slopen! misschien toch een hele goede optie:D
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik bedoelde die los bungelende gevallen onder je bumpert...
- V300 register
- Verbannen
-
@ Jeroen: Je hebt gelijk, dat zijn verstralers.. de gele hella's heb ik al eens geprobeerd achter die roostertjes te zetten, maar is niet te doen. De achterkant is te bol, en de glazen passen niet in die opening. Gaat er hoe dan ook heel lelijk uitzien..
- V300 register
- Verbannen
-
heb die problemen al een seerder gehad, en toen dacht ik dat het aan het ATF vloeistof in m'n carb lag. Nou niet dus, want nadat ik daar een beetje bij had gedaan, wilde hij nogsteeds niet starten. Dus ik ben op de fiets van m'n vriendin naar de GAMMA (blugh) gegaan... en een nieuwe accu gehaald. nou voor 65 euro, vond ik toch een netjes bedrag...ff snel die nieuwe accu erin, en starten.. nog steeds niks.. "%$^%&"% auto!!
Dus ik stond een beetje met mijn handen in 't haar, want ik was alleen en stond in een blauwe zone, dus kon m'n auto ook niet zomaar laten staan. Totdat er iemand in een getunede mini langs komt rijden, en die wilde me wel ff helpen. Nou bougie eruit, en die was nat dus hij kreeg iig peut. Ff de bougie in de kabel gedaan, gestart, nou een vonk had hij ook... maar toch maar even bij de ontsteking kijken. Ik haal de verdelerkap eraf.. en m'n rotor zag er zo uit:
helemaal versleten dus! Gelukkig had ik bij de andere GLS een ontstekingsvervangingsrondje gedaan, en had de oude rotor en verdeelkap nog achterin liggen. Want m'n rotor was het middenpuntje vanaf gebroken:
Nou, nieuwe (oude) rotor en verdeelkap erop, wat WD40 en vroemmm, starten als een beest! dat was het euvel dus.
Hoe kan zo'n rotor zooo erg slijten? blijkbaar zat hij er al de hele tijd niet goed op..Naja hij doet het nu weer. Snel even nieuwe ontstekingsdelen bestellen!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Als je je auto qua onderhoud gewoon 100% houdt, merk je dat terug in de loop en rijgedrag van de motor maar vooral ook het verbruik. Die 1:13 van mij is niet uit de lucht gegrepen
- V300 register
- Verbannen
-