show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Toon's nieuwe aanwinst: een 343
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
11-06-2012 22:14 #909243
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Toon's nieuwe aanwinst: een 343
Nu ook met leer :yummie::w00t:! De eerste foto was een stoel waar ik mee naar huis ben gereden vanuit Beuningen waar mijn garagebox staat. 70 km dubbel gevouwen in m`n 343. Iedereen keek me na ...:humor: Met m`n kop tegen het dak.
Mark S. heeft vanavond het ledere interieur afgegen wat Anjo heeft omgebouwd.
Allebij super bedankt nogmaals!
Alleen nog een zwart hemeltje misschien. Maar het stoort me niet. Misschien een zwarte handgreep aan het dak, das misschien ook wel mooi.
Mark S. heeft vanavond het ledere interieur afgegen wat Anjo heeft omgebouwd.
Allebij super bedankt nogmaals!
Alleen nog een zwart hemeltje misschien. Maar het stoort me niet. Misschien een zwarte handgreep aan het dak, das misschien ook wel mooi.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-09-2012 21:05 #915695
door V300 register
Waarom denken mensen dat ze voor 1000 euro een nieuwe auto kunnen verwachten.
Mijn god zeg, vandag vader en zoon komen naar de Volvo 343 kijken en zien alleen maar narigheid terweil de auto er heel erg puik uitziet.
Een paar rammeltjes hier en daar en een metertje wat niet werk maar daar is de prijs toch naar?
Ik heb na vandaag besloten de auto niet van de hand te doen voorlopig want dit gezeur heb ik dus geen zin meer in. Ik doe hem niet weg omdat ik het geld nodig heb maar om er iemand die er meer verstand en ruimte voor heeft blij mee te maken.Ik heb hem ruim twee jaar terug voor 1000 gekocht en voor meer dan 1500 aan laten versleutelen.
Mijn god zeg, vandag vader en zoon komen naar de Volvo 343 kijken en zien alleen maar narigheid terweil de auto er heel erg puik uitziet.
Een paar rammeltjes hier en daar en een metertje wat niet werk maar daar is de prijs toch naar?
Ik heb na vandaag besloten de auto niet van de hand te doen voorlopig want dit gezeur heb ik dus geen zin meer in. Ik doe hem niet weg omdat ik het geld nodig heb maar om er iemand die er meer verstand en ruimte voor heeft blij mee te maken.Ik heb hem ruim twee jaar terug voor 1000 gekocht en voor meer dan 1500 aan laten versleutelen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-09-2012 21:52 #915696
door V300 register
Heel herkenbaar en SUPERINRRITANT! Laat ze dan maar lekker verder zoeken. Dromers verdienen niet zo'n mooie wagen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
30-09-2012 15:33 #915851
door V300 register
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
30-09-2012 20:54 #915863
door V300 register
dr is eigenlijk maar 1 manier om dat weer ?cht netjes te krijgen, en dat is helemaal eraf halen en naderhand opnieuw opbrengen. Dit is namelijk overspuitbare steenslagbescherming die door plaatwerkers ook wel 'pruttel' genoemd wordt. Normaal gesproken wordt dit opgebracht met een spuit, na afplakken van de stukken die glad moeten blijven. Doordat er wat klontjes in het spul zitten komt het op de ene plek dikker dan op de andere. Vandaar het gebobbelde effect.
Je kunt het denk ik in dit geval inderdaad het beste los snijden in een strakke vertikale lijn, en na behandeling van de roest proberen om met een soortgelijk product (overspuitbare steenslagbescherming) weer netjes te maken. Dan spuiten en uitnevelen op de rest van het omliggende plaatwerk. Ga je nog veel werk mee hebben, vrees ik
Je kunt het denk ik in dit geval inderdaad het beste los snijden in een strakke vertikale lijn, en na behandeling van de roest proberen om met een soortgelijk product (overspuitbare steenslagbescherming) weer netjes te maken. Dan spuiten en uitnevelen op de rest van het omliggende plaatwerk. Ga je nog veel werk mee hebben, vrees ik

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
30-09-2012 22:32 #915868
door V300 register
Ookal staat de auto voornamelijk binnen, wil ik deze plekjes in ieder geval bij gewerkt hebben.
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-10-2012 19:05 #915915
door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic Toon's nieuwe aanwinst: een 343
Zo te zien ben je er nog redelijk op tijd bij.
Nu bijwerken dus!
Nu bijwerken dus!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
01-10-2012 21:43 #915928
door V300 register
Laten bij spuiten komt later wel, maar eerst zorgen dat het niet erger kan worden.
Op dit soort momenten merk je dus dat 1 hobby auto meer dan genoeg is.
Ik moet nu steeds kiezen waar ik iets aan ga of meestal laat doen. De 244 heeft ook zn aandachtspunten.
Klopt, ben ik mee begonnen.Alex;205939 schreef : Zo te zien ben je er nog redelijk op tijd bij.
Nu bijwerken dus!
Laten bij spuiten komt later wel, maar eerst zorgen dat het niet erger kan worden.
Op dit soort momenten merk je dus dat 1 hobby auto meer dan genoeg is.
Ik moet nu steeds kiezen waar ik iets aan ga of meestal laat doen. De 244 heeft ook zn aandachtspunten.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-10-2012 19:35 #916297
door V300 register
Verkocht aan een bekende van hier!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-10-2012 21:31 #916306
door V300 register
Wie wie wie?
Moderators: Mark Smeets